Kyll ol aiva punaane, olisko pakkane nipistäänn

y. Mitä se höpisee kusilaituveneistä, missä se niitä on nähäny, ei ainakaan omassa pihassaan, eikä vajassaan. Mutta hyvä, että miäs on henkissä
Kuvia ei nyt ainakaan tänään tuu, kun en saanut niitä koneelle tai jos sainkin, en löytänyt. Vinamäenmiäs ottaa nyt vain rauhassa, etsiskelen huomenna, jos vaikka...
Kävin veistämöllä tänään. Venemestari on lähdössä viikonloppuna Ruotsiin ruottalaasia veneitä kattomaan. No oli hän saanut aikaiseksikin jotain, kuten salongin penkkien rungot ja bensatankien ympärille penkkien sarjat, avotilan ja moottorin välisen laipion ja lisäksi puuhastelleet monitoimimiehen kanssa "erikoisen" ohjausratkaisun, joka varmasti kyllä toimii.
Minä olen viikon verran metsästellyt 90 -asteen happismutkia pakoputken kuljettamista perään -varten, mutta kun jo epätoivo alkoi iskemään kintuille, kaverini
Kouvolasta meni ja tutki kaikki luettelot Onnisella ja löysi ne. Onnisen miehet möivät
reipas viikko sitten samaiselle miehelle eijoota. No, ne minun purkupurkaamolta löytämäni osat olivat liian rajuja, eihän niitä jaksanut kunnolla huonokuntoinen kantaa ja mikä tärkeintä, veistäjä ei kelpuuttanut niitä. Tänään sitten kyllä selvisi
Vetukselta, että heillä olisi ollut 102 mm halkaisijaltaan olevaa taipuisaa pakoputkea,
mutta kun olin ostanut sitä Marine -putkena Etrasta 7 m, niin ei tullut mieleen ostaa toista putkea. Tänään sain myös hydraaliletkujen tekijän - totta kai edullisen
- Kotkan Etrasta, lupaamaan tehdä minulle letkut, kun monitoimimies saapuu niitä teettämään. Sovin Kouvolassa hinnan, sillä kokemus on osoittanut, että hinta on halvempi täällä sisämaassa, varsinkin kun on tuttu myyjä.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua