Donna nousee siivilleen
- Veli-Matti
Re: Donna nousee siivilleen
Jaskaa ujostuttaa....
Veli-Matti
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
- Donna 28
Nortti ja V-M
Aina kun jotain tapahtuu, minulla on vain kännykkäkamera paikalla. Se tekee ihan kelvollista kuvaa, mutta niin kuin nytkin eilen kun kaadettiin venettä, niin aurinko paistoi yläikkunoista niin pahasti, jotta ainoasta kelvollisesta paikastakin kuvattuna ne jäivät sellaisiksi sameiksi. Kyllä minua vähän ujostuttaa niiden laittaminen, enkä taas muista, missä koossa ne pitää lähettää, enkä kyllä sitäkään miten? Minä kun en edelleenkään ole Sinut näiden lähettämisten kanssa. Mieluumin kirjoitan.
Mutta, jos...
Donna 28

Mutta, jos...

Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua
-
Moi,
Kyllä Jaska tällä kirjoittamisella kansa rupeaa vaatimaan myös kuvia
Milloinkas niitä olisi tulossa niin saadaan nähdä vähän Donnaa?
-Matti
Kyllä Jaska tällä kirjoittamisella kansa rupeaa vaatimaan myös kuvia

Milloinkas niitä olisi tulossa niin saadaan nähdä vähän Donnaa?
-Matti
HULLU itselleen töitä ostaa.
- Donna 28
Voin lähettää kaikille haluaville kuvat sähköpostistani, mutta tällä en osaa niitä lähettää, en edes löydää täältä sellaista paikkaa kuin "selaa". Persk..e. Voin laittaa kaikille niille, jotka haluavat, mutta yksityispostiin sitten sähköpostiosoitteet.
Donna 28
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua
- Viinamäenmiäs
- Viesti:
Alla vähän ohjetta.Donna 28 kirjoitti:Voin lähettää kaikille haluaville kuvat sähköpostistani, mutta tällä en osaa niitä lähettää, en edes löydää täältä sellaista paikkaa kuin "selaa". Persk..e. Voin laittaa kaikille niille, jotka haluavat, mutta yksityispostiin sitten sähköpostiosoitteet.
Donna 28
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viinamäenmiäs
-
- Viesti:
Testikuva
No olihan Viinamäenmieheltä selkeät ohjeet!
Hyvä!
Nyt minäkin osasin tuon kuvan suoran liittämisen.
Tähän asti olen aina uploadannu jonku nettipalvelimen kautta.
No olihan Viinamäenmieheltä selkeät ohjeet!
Hyvä!
Nyt minäkin osasin tuon kuvan suoran liittämisen.
Tähän asti olen aina uploadannu jonku nettipalvelimen kautta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
- Donna 28
Kattelin noita kuviani, aina jostain kulmasta oli valoa päässyt liikaa kuvaan, en nyt ainakaan näillä näkymillä niitä julkaise täällä. Täytyy katsoa pilviset päivät kun kuvaa, ehkä sitten.
Huomenna ajan Poriin hakemaan koneen ja muut ekstra lisukkeet.
Olen siellä puolelta päivin ja käyn pari työasiaa selvittämässä lasisiirtoseinävalmistajan kanssa.
Hyvää Vappua
Meilläkin muorin kanssa vietettiin sitä perinteisin menoin, haravoitiin piha, leikattiin omenapuita ja suunniteltiin. Nyt on vatsa täynnä valkosipulipottuja ja lihaa, niin voi painaa ettoneille kaikessa rauhassa. Niin, että Vappua vain.
Donna 28
Huomenna ajan Poriin hakemaan koneen ja muut ekstra lisukkeet.
Olen siellä puolelta päivin ja käyn pari työasiaa selvittämässä lasisiirtoseinävalmistajan kanssa.
Hyvää Vappua

Donna 28
Viimeksi muokannut Donna 28, 05 Touko 2012 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Donna 28
Kävin eilen Porissa, siis oikeammin Meriporissa. Siellä sain nähdä EWS:n viime vuosien kaksi urotyötä "ilmielävänä". Runaboutin ja Poikolaisen pitkä kantisen Poikolaisen. EWS on harrastajana ammattilainen ja tällä tarkoitan työnlaatua ja jälkeä sekä pitkää kokemusta venepuutöistä. Runabout on uudisrakenne ja vaikka se oli kauniisti rakennettu ja hyvässä lakassa, se ei minua juurikaan sykähdyttänyt, vaikkakin se tulee valmistuttuaan jättämään monet nykyveneilijät suu auki katsomaan sen perää, runaboutin paetessa näköpiiristä. Pieneen veneeseen tulee 250 hv bensa Mercruiser, jolla akselivetoinen hieman liikahtaa.
. EWS voi olla syystä tyytyväinen tähän viimeiseensä. Sanoi pojalleen
tehneensä, sen verran poikaa taitaa olla omissakin housuissa, ettei nyt heti ensimmäisenä tarvitse pojalle antaa raceria.
Sitten kavuttiin Poikolaiseen 30 -luvun veneeseen. Perhana kun se oli komea. Uskon, että mies kuin mies täällä palstallakin haluaisi sellaisen omakseen. Siinä istuessaan oli sellainen tunne, kuin olisi ollut kruunun jalokivien keskellä. Veneestä näkyi patina ja käyttövuodet entisöinnin jälkeenkin, niin kuin pitääkin, mutta myös osaavan miehen kädenjälki joka ei ollut tippaakaan ristiriidassa alkuperäisen ajatuksen ja työnjäljen kanssa. Seuraava elämys odotti
EWS:n frouvan kattamassa kahvipöydässä; olin niin kaivannut Satakuntalaista makeata leipää
ja sitä oli nälkäiselle pöydässä tarjolla
.
Varsinainen käynnin tarkoitushan oli B 20 kone kytkimineen, jonka tänä aamuna sain autosta pois kaverin halliin, jossa se käydään läpi letkujen vaihdon, kaasareiden asennuksen ja sähkölaitteiden ja -johtojen osalta ennen asennusta Donnaan.
Parhaimmat kiitokset näistä elämyksistä EWS ja välitä myös nämä kiitokset minulta vaimollesi.
Donna 28

tehneensä, sen verran poikaa taitaa olla omissakin housuissa, ettei nyt heti ensimmäisenä tarvitse pojalle antaa raceria.
Sitten kavuttiin Poikolaiseen 30 -luvun veneeseen. Perhana kun se oli komea. Uskon, että mies kuin mies täällä palstallakin haluaisi sellaisen omakseen. Siinä istuessaan oli sellainen tunne, kuin olisi ollut kruunun jalokivien keskellä. Veneestä näkyi patina ja käyttövuodet entisöinnin jälkeenkin, niin kuin pitääkin, mutta myös osaavan miehen kädenjälki joka ei ollut tippaakaan ristiriidassa alkuperäisen ajatuksen ja työnjäljen kanssa. Seuraava elämys odotti
EWS:n frouvan kattamassa kahvipöydässä; olin niin kaivannut Satakuntalaista makeata leipää
ja sitä oli nälkäiselle pöydässä tarjolla

Varsinainen käynnin tarkoitushan oli B 20 kone kytkimineen, jonka tänä aamuna sain autosta pois kaverin halliin, jossa se käydään läpi letkujen vaihdon, kaasareiden asennuksen ja sähkölaitteiden ja -johtojen osalta ennen asennusta Donnaan.
Parhaimmat kiitokset näistä elämyksistä EWS ja välitä myös nämä kiitokset minulta vaimollesi.
Donna 28

Viimeksi muokannut Donna 28, 05 Touko 2012 11:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kiitoksia vaan kiittelyistä.
Kehuja tuli kuitenkin liiankin kanssa .
Alkaa ujostuttamaan.
TERV .EWS!
Kehuja tuli kuitenkin liiankin kanssa .
Alkaa ujostuttamaan.
TERV .EWS!
- Donna 28
Nyt kun Volvon merivaihde vaatii jatkuvan työnnön, niin joudun ilmeisesti tulppaamaan akselireiän ainakin osittain umpeen ja rihtaamaan reiän uudelleen, jotta saisin potkurin kutakuinkin suoraan linjaan, tosin pelastavana tekijänä voi olla joustolaippa, joka sijoitettaisiin lähemmäksi kölin läpivientiä niin kuin EWS oli tehnyt Poikolaisessaan. Silloin ei muutaman asteen heitto haittaisi. Säästyypähän painelaakerin hankinnalta. Ihmettelen huomenissa viinamäenmiähen ohjeita tarkemmin, jokunen kuva puhelimesta
voisi olla julkaisukelpoinen.
Olen listannut tekemättömiä töitä. Aikataulu pettää varmasti. 8\
Donna 28
voisi olla julkaisukelpoinen.
Olen listannut tekemättömiä töitä. Aikataulu pettää varmasti. 8\

Donna 28

- Donna 28
kamerasta sain skannattua koneelle kuvat, mutta en saanut niitä tänne, kun en tiedä miten kuvakokoa muutetaan.
Että tähän se tyssäsi tällä kertaa.
Donna 28
Että tähän se tyssäsi tällä kertaa.
Donna 28
- IlkkaL
Avaa kuva kuvankäsittelyohjelmalla ja muuta sillä kuvan kokoa. Microsoftin Paint joka taitaa olla aina Windowsin mukana on ihan toimiva, jos ei sinulla ole varsinaista kuvankäsittelyohjelmaa. Paintin kanssa pitää vähän kyllä kokeilla paljonko kuvaa pitää pienentää, kun siinä on hyvin rajoitetut kuvankäsittelyominaisuudet. Muuta ensin vaikka kuvan koko 50%, silloin tiedostokoko pienenee neljäsosaan. Ja sitten katsot sopivan pienennnyssuhteen siten, että kuvan kooksi jää alle 120kilotavua.
-
- Viesti:
Moro
Microsoftin Office paketeissa on mukana myös Microsoft Picture Manager, joka on sopivan yksinkertainen kuvankäsittelyohjelma.
Avaa ko. kuva ko. sovelluksella ja valitse yläpalkista "Kuva" ja "Muuta kokoa" vas. reunaan avautuu valikko, jossa on erilasia vaihtoehtoja: valmiiksi määriteltyjä kuvakokoja ja prosentuaalisia, sitten vain ok ja" tallenna kuva nimellä".
Ja plättäät tänne.
Nortti
Microsoftin Office paketeissa on mukana myös Microsoft Picture Manager, joka on sopivan yksinkertainen kuvankäsittelyohjelma.
Avaa ko. kuva ko. sovelluksella ja valitse yläpalkista "Kuva" ja "Muuta kokoa" vas. reunaan avautuu valikko, jossa on erilasia vaihtoehtoja: valmiiksi määriteltyjä kuvakokoja ja prosentuaalisia, sitten vain ok ja" tallenna kuva nimellä".
Ja plättäät tänne.
Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
- Donna 28
Selkeät ohjeet tai ei, aina uupuu jotain, kun ei ole sinut tämän värkin kanssa. Osaan kyllä kaikenlaista, mutta en juuri tätä. Ajattelin alunalkaen, että minun ei tarvitsisikaan opetella, kun en ole ollut koskaan kiinnostunut sen enempää valokuvauksesta kuin tietokoneella räpläämisestä. Tämä on minulle ollut lähinnä kirjoituskone, jossa on lisätoimintona faxin korvaava sähköposti. Toki käytän tätä muistikirjanani puhelimen ohella, lasken tuotteet, työt, palkat, katson tarjouspyynöt, luen piirrustuksia, mutta en näitä teidän vaatimianne osaa, enkä jaksa opetellakaan, koska se on ollut ja on vastenmielistä. Kaikkea ei tarvitse osata eikä opetella, on ollut mottoini aina.
Katsotaan nyt kuitenkin, miten tässä käy.
Donna 28
Katsotaan nyt kuitenkin, miten tässä käy.

Donna 28

-
- Viesti:
Moro
Lähetä kuvat mulle sähköpostilla niin pienennän ne sulle sopivaan kokoon, ja laitan paluupostissa sulle tai suoraan tähän ketjuun.
aki.nordling(ät)ottilia.fi
Nortti
Lähetä kuvat mulle sähköpostilla niin pienennän ne sulle sopivaan kokoon, ja laitan paluupostissa sulle tai suoraan tähän ketjuun.
aki.nordling(ät)ottilia.fi
Nortti