Hauskuuksia
-
Olen ajautunut umpikujaan josta ei näy pois pääsyä. Useita vuosia olen saanut elää kuin MIES! Ei ole tarvinnut siivota, pestä pyykkiä ja yleensäkkään tehdä mitään mikä ei huvita. Ruoka on tullut nenän eteen ja kaljoille on päässyt kun on vain lähtenyt huolimatta vaimon irvistykseen vääntyneestä naamasta. On saanut nukkua pitkään ja kahvi on aina ollut valmiina. Seksiä on tullut aina kun on vain huutanut että VALMIS! Mutta mitä sitten oikein tapahtui?
Yhtäkkiä vaimoni muuttui täysin. Hän lakkasi puhumasta minulle ja oli aivan kuin minua ei olisi olemassakaan. Lattialle hylkäämäni likaiset vaatteet eivät enää kadonnetkaan mystisesti ja muuttuneet puhtaiksi itsestään. Silmiä hivelevän kaunis alaston vartaloni ei saanutkaan enää aikaan mitään reaktiota vaan minut ohitettiin nopealla vilkaisulla. Vaimo alkoi valvoa pitkään ja kun aamulla yritin sieraimillani hamuilla kahvintuoksuista ilmaa, sitä ei löytynytkään vaan vaimo kuorsasi tyytyväisenä sängyssä ja minun kaikista rykimisistäni huolimatta vain käänsi kylkeään. Kun hän sitten lopulta nousi ylös, hän ei tehnyt elettäkään peittääkseen sänkyä ja kaiken kukkuraksi kun minä sitten aloin peittää sitä, löytyi tyynyn alta hänen sukat ja kalsarit. Olin puhjeta itkuun, vaimostani oli kehkeytymässä mies ja minusta nainen!
Luulin että tämä olisi ollut vain jokin ohimenevä kapinavaihe, mutta ei. Astiat vain jäivät lojumaan lavuaariin ja vaimoani ei enää kiinnostanutkaan hänen mielipuuhansa tiskaaminen ollenkaan. Olin joutunut todelliseen pulaan, sillä oma aikani ei enää tuntunut riittävän millään, koska jouduin laittamaan kaikki ruuat ja keräämään toisten pyykit jne...niinpä jouduin pakon edessä hankkimaan astianpesukoneen helpottaakseni niin kovin raskaaksi käynyttä arkeani. Minun hoitaessa kotia vaimo alkoi ramppaamaan kahvilla ystäviensa kanssa ja muutaman kerran ei edes vastannut puhelimeen kun minä 5 minuuttia hänen lähtönsä jälkeen soittelin perään että koska hän tulee kotiin. Kun illalla halusin puhua vaimoni kanssa niin tämä vaan mulkoili ja istui tietokoneella ja nappaili sidukkaa. Jälleen itku kuristi kurkkuani. Huomasin että vaikka kuinka aloin panostaa ulkonäkööni, niin vaimoni ei huomannut sitä lainkaan. Eräänä iltana kun olin saanut lapset nukkumaan ja sotkut siivottua ja ajattelin hetkeksi istahtaa alas, kuului makkarista VALMIS! Menin katsomaan että mikä siellä nyt oli valmis ja näin vaimoni sukat jalassa muutoin alastoma sängyllä. Kuinka hän voi ajatella jotain sellaista kun minä olen aivan puhki??? Kysyin että pitääkö minun käydä pesulla ja hän vastasi ettei tarvitse, eikä tarvitse riisuakkaan ja napsautti sormiian ja osoitti itseään sinne!!! Nyt minä purskahdin ja kaikki se patoutunut väsymys purkaantui valtavana itkuraivarina jolle ei tuntunut tulevan loppua. Vaimoni taputti minua olkapäälle ja sanoi että kyllä se siitä ja napsautti sormiaan uudelleen...olin esine!
Kuinka niin hellästä ja ennen niin romanttisesta naisellisesta naisesta tuli tuollainen murjaani ja kuinka minusta ennen niin miehisestä murjaanimoukasta kuoriutui herkkä nainen...
Yhtäkkiä vaimoni muuttui täysin. Hän lakkasi puhumasta minulle ja oli aivan kuin minua ei olisi olemassakaan. Lattialle hylkäämäni likaiset vaatteet eivät enää kadonnetkaan mystisesti ja muuttuneet puhtaiksi itsestään. Silmiä hivelevän kaunis alaston vartaloni ei saanutkaan enää aikaan mitään reaktiota vaan minut ohitettiin nopealla vilkaisulla. Vaimo alkoi valvoa pitkään ja kun aamulla yritin sieraimillani hamuilla kahvintuoksuista ilmaa, sitä ei löytynytkään vaan vaimo kuorsasi tyytyväisenä sängyssä ja minun kaikista rykimisistäni huolimatta vain käänsi kylkeään. Kun hän sitten lopulta nousi ylös, hän ei tehnyt elettäkään peittääkseen sänkyä ja kaiken kukkuraksi kun minä sitten aloin peittää sitä, löytyi tyynyn alta hänen sukat ja kalsarit. Olin puhjeta itkuun, vaimostani oli kehkeytymässä mies ja minusta nainen!
Luulin että tämä olisi ollut vain jokin ohimenevä kapinavaihe, mutta ei. Astiat vain jäivät lojumaan lavuaariin ja vaimoani ei enää kiinnostanutkaan hänen mielipuuhansa tiskaaminen ollenkaan. Olin joutunut todelliseen pulaan, sillä oma aikani ei enää tuntunut riittävän millään, koska jouduin laittamaan kaikki ruuat ja keräämään toisten pyykit jne...niinpä jouduin pakon edessä hankkimaan astianpesukoneen helpottaakseni niin kovin raskaaksi käynyttä arkeani. Minun hoitaessa kotia vaimo alkoi ramppaamaan kahvilla ystäviensa kanssa ja muutaman kerran ei edes vastannut puhelimeen kun minä 5 minuuttia hänen lähtönsä jälkeen soittelin perään että koska hän tulee kotiin. Kun illalla halusin puhua vaimoni kanssa niin tämä vaan mulkoili ja istui tietokoneella ja nappaili sidukkaa. Jälleen itku kuristi kurkkuani. Huomasin että vaikka kuinka aloin panostaa ulkonäkööni, niin vaimoni ei huomannut sitä lainkaan. Eräänä iltana kun olin saanut lapset nukkumaan ja sotkut siivottua ja ajattelin hetkeksi istahtaa alas, kuului makkarista VALMIS! Menin katsomaan että mikä siellä nyt oli valmis ja näin vaimoni sukat jalassa muutoin alastoma sängyllä. Kuinka hän voi ajatella jotain sellaista kun minä olen aivan puhki??? Kysyin että pitääkö minun käydä pesulla ja hän vastasi ettei tarvitse, eikä tarvitse riisuakkaan ja napsautti sormiian ja osoitti itseään sinne!!! Nyt minä purskahdin ja kaikki se patoutunut väsymys purkaantui valtavana itkuraivarina jolle ei tuntunut tulevan loppua. Vaimoni taputti minua olkapäälle ja sanoi että kyllä se siitä ja napsautti sormiaan uudelleen...olin esine!
Kuinka niin hellästä ja ennen niin romanttisesta naisellisesta naisesta tuli tuollainen murjaani ja kuinka minusta ennen niin miehisestä murjaanimoukasta kuoriutui herkkä nainen...
- Notreal
Puuvene foorumilaisten kokoontumisajo-ohjelma
Päiväohjelma
8.00 Aamusauna
- Oluenjuontia ja ähkimistä
- Käydään läpi lyhyesti keskeiset kirosanat.
9.00 Aamuverryttely
- Tehdään pieni metsäretki sukat jalassa.
- Avomaastossa kuseskelua
- Kädenvääntoä ja Koskenkorvaa
- Kivien heittelyä rannassa
- Ajetaan mopolla ympyrää ilman kypärää.
10.00 Hengen nostatus
- Lisää Koskenkorvaa
- Uhoamisen perusteet 1.01
- Painiottelu saunan takana
11.00 Pilkotaan simon vene kulmahiomakoneilla palasiksi.
11.30 Lounas
- Makkaraa, hernekeittoa, olutta
- Vihanneksia ja muita ruohoja sen verran, että niitä voi lingota lusikalla kaveria otsaan.
- Ruokaryypyt
12.00 Ruokalepo
- Mennään kengät jalassa sänkyyn
- Sängyssä puhutaan armeija/sivarijuttuja
- Unimusiikiksi kuunnellaan Antero Mertarannan selostus mm-kisoista -95.
- Haukutaan Turkulaisia.
- Työnnetään käsi housuihin ja otetaan tirsat.
- Paitsi Jape, joka käy salaa Kossupullolla.
12.45 Tosihommat alkaa
- Siirretään iso kivi porukalla toiseen paikkaan.
- Juodaan kaljaa.
- Kehutaan kuinka kovia merimiehiä ollaan.
- Siirretään kivi takaisin.
- Juodaan Koskenkorvaa.
13.30 Ohjattua välineiden valmistelua
- Vuoleskellaan makkaratikut valmiiksi iltaa varten, koska puukot takavarikoidaan klo 17.
- Valmistetaan Käpyritsat.
14.30 Käydään sakilla pelottelemassa lintubongareita
15.00 Haukutaan akat
15.30 Käydään vonkaamassa intimiteettiä mattopyykkäreiltä
- Palataan saamatta takaisin leiriin.
- Pohditaan, että se isotissinen olisi voinut antaakin, ellei Jape olisi mennyt näyttämään sille nakkiaan.
- Haukutaan akat.
- Puhutaan omina kokemuksina kaikki naisjutut, joita kaverit on meille valehdelleet.
17.00 Illallinen
- Makkaraa ja hernekeittoa
- Sinappia
- Olutta ja Koskenkorvaa
18.00 Räjäytetään jotakin
18.30 Lämmitetään sauna
- Jokainen kertoo vuorollaan, missä saunassa on Suomen parhaat löylyt.
- Juodaan koskenkorvaa.
- Käydään alasti uimassa.
- Seurataan salaa kenellä on seurueen suurin jorkka.
- Juodaan kaljaa ja Koskenkorvaa
19.00 Käydään kylän baarissa haastamassa paikallisten kanssa riitaa,
- Paitsi Veli-Matti, joka lukitaan siksi aikaa puuliiteriin.
20.00 Tehdään nuotio
- Juodaan Koskenkorvaa.
- Haukutaan akat.
- Paitsi Veli-Matti, joka unohtuu liiteriin.
21.00 Makkaranpaisto alkaa
- Haetaan Veli-Matti liiteristä
- Poltetaan makkarat tikun nokassa karrelle.
- Vedetään reilusti sinappia kyrsän syrjään
- Vedet silmissä kehutaan kuinka hyvää se on.
- Paitsi MÖsteri, jonka makkara tipahtaa nuotioon.
22.00 Lauletaan Rosvoroope ja Kotkan Ruusu 17-äänisesti
- Juodaan kaljaa.
- Kehutaan akat.
- Paitsi Jape, joka on oksentamassa.
23.30 Iltatoimet
- Juodaan Koskenkorvaa.
- Kustaan nuotio sammuksiin.
- Kävellään kädet toistemme hartioilla kämpille.
- Ollaan toistemme parhaat kaverit.
- Pyyhitään sinapit hihaan.
- Mennään vaatteet päällä nukkumaan.
- Kaveria ei jätetä.
- Paitsi Jape, joka sammuu jo tuntia aiemmin nuotiolle.
Päiväohjelma
8.00 Aamusauna
- Oluenjuontia ja ähkimistä
- Käydään läpi lyhyesti keskeiset kirosanat.
9.00 Aamuverryttely
- Tehdään pieni metsäretki sukat jalassa.
- Avomaastossa kuseskelua
- Kädenvääntoä ja Koskenkorvaa
- Kivien heittelyä rannassa
- Ajetaan mopolla ympyrää ilman kypärää.
10.00 Hengen nostatus
- Lisää Koskenkorvaa
- Uhoamisen perusteet 1.01
- Painiottelu saunan takana
11.00 Pilkotaan simon vene kulmahiomakoneilla palasiksi.
11.30 Lounas
- Makkaraa, hernekeittoa, olutta
- Vihanneksia ja muita ruohoja sen verran, että niitä voi lingota lusikalla kaveria otsaan.
- Ruokaryypyt
12.00 Ruokalepo
- Mennään kengät jalassa sänkyyn
- Sängyssä puhutaan armeija/sivarijuttuja
- Unimusiikiksi kuunnellaan Antero Mertarannan selostus mm-kisoista -95.
- Haukutaan Turkulaisia.
- Työnnetään käsi housuihin ja otetaan tirsat.
12.45 Tosihommat alkaa
- Siirretään iso kivi porukalla toiseen paikkaan.
- Juodaan kaljaa.
- Kehutaan kuinka kovia merimiehiä ollaan.
- Siirretään kivi takaisin.
- Juodaan Koskenkorvaa.
13.30 Ohjattua välineiden valmistelua
- Vuoleskellaan makkaratikut valmiiksi iltaa varten, koska puukot takavarikoidaan klo 17.
- Valmistetaan Käpyritsat.
14.30 Käydään sakilla pelottelemassa lintubongareita
15.00 Haukutaan akat
15.30 Käydään vonkaamassa intimiteettiä mattopyykkäreiltä
- Palataan saamatta takaisin leiriin.
- Pohditaan, että se isotissinen olisi voinut antaakin, ellei Jape olisi mennyt näyttämään sille nakkiaan.
- Haukutaan akat.
- Puhutaan omina kokemuksina kaikki naisjutut, joita kaverit on meille valehdelleet.
17.00 Illallinen
- Makkaraa ja hernekeittoa
- Sinappia
- Olutta ja Koskenkorvaa
18.00 Räjäytetään jotakin
18.30 Lämmitetään sauna
- Jokainen kertoo vuorollaan, missä saunassa on Suomen parhaat löylyt.
- Juodaan koskenkorvaa.
- Käydään alasti uimassa.
- Seurataan salaa kenellä on seurueen suurin jorkka.
- Juodaan kaljaa ja Koskenkorvaa
19.00 Käydään kylän baarissa haastamassa paikallisten kanssa riitaa,
- Paitsi Veli-Matti, joka lukitaan siksi aikaa puuliiteriin.
20.00 Tehdään nuotio
- Juodaan Koskenkorvaa.
- Haukutaan akat.
- Paitsi Veli-Matti, joka unohtuu liiteriin.
21.00 Makkaranpaisto alkaa
- Haetaan Veli-Matti liiteristä
- Poltetaan makkarat tikun nokassa karrelle.
- Vedetään reilusti sinappia kyrsän syrjään
- Vedet silmissä kehutaan kuinka hyvää se on.
- Paitsi MÖsteri, jonka makkara tipahtaa nuotioon.
22.00 Lauletaan Rosvoroope ja Kotkan Ruusu 17-äänisesti
- Juodaan kaljaa.
- Kehutaan akat.
- Paitsi Jape, joka on oksentamassa.
23.30 Iltatoimet
- Juodaan Koskenkorvaa.
- Kustaan nuotio sammuksiin.
- Kävellään kädet toistemme hartioilla kämpille.
- Ollaan toistemme parhaat kaverit.
- Pyyhitään sinapit hihaan.
- Mennään vaatteet päällä nukkumaan.
- Kaveria ei jätetä.
- Paitsi Jape, joka sammuu jo tuntia aiemmin nuotiolle.
Notreal
Veneilyä Suomessa jo ensimmäisessä sukupolvessa.
Princess OJ8834
Princess OJ8834
- Notreal
Täällä on lukuisia ”tee se itse” miehiä, joten on varmaan paikalla tietoisku
-Putken ominaisuuksia-
-Putki on valmistettu pitkästä reiästä, joka on ympäröity metalli- tai muovikuorella.
-Putken on oltava ontto koko matkalta - älä käytä eripituista reikää kuin kuori on.
-Putken sisähalkaisijan on oltava pienempi kuin ulkohalkaisija, muuten reikä jää ulkopuolelle.
-Toimitettaessa putken on oltava täytetty ilmalla. Muu sisältö, veneissä vesi, tai polttoaine vaihdetaan sinne myöhemmin.
-Putki toimitetaan ilman ruostetta. Ruoste on asennettava putkeen vasta veneessä. (Jotkut toimittajat nykyään asentavat putkeen ruosteen jo varastossa, jolloin säästetään aikaa työmaalla.)
-Yli 153 m pituisen putken molempiin päihin on kirjoitettava sanat "pitkä putki", jotta tietää, että se on pitkä putki.
-Yli 3,2 km pituiseen putkeen on kirjoitettava sanat "pitkä putki" myös keskelle, jotta ei tarvitse kävellä putken päähän asti tarkistaakseen, onko putki pitkä.
-Halkaisijaltaan yli 15 cm olevaan putkeen on kirjoitettava sanat "suuri putki", jottei luule sitä pieneksi.
-Laipallisten putkien laipoissa on oltava pultinreiät. Näiden reikien on oltava erillään keskellä olevasta pitkästä reiästä.
-Putken ominaisuuksia-
-Putki on valmistettu pitkästä reiästä, joka on ympäröity metalli- tai muovikuorella.
-Putken on oltava ontto koko matkalta - älä käytä eripituista reikää kuin kuori on.
-Putken sisähalkaisijan on oltava pienempi kuin ulkohalkaisija, muuten reikä jää ulkopuolelle.
-Toimitettaessa putken on oltava täytetty ilmalla. Muu sisältö, veneissä vesi, tai polttoaine vaihdetaan sinne myöhemmin.
-Putki toimitetaan ilman ruostetta. Ruoste on asennettava putkeen vasta veneessä. (Jotkut toimittajat nykyään asentavat putkeen ruosteen jo varastossa, jolloin säästetään aikaa työmaalla.)
-Yli 153 m pituisen putken molempiin päihin on kirjoitettava sanat "pitkä putki", jotta tietää, että se on pitkä putki.
-Yli 3,2 km pituiseen putkeen on kirjoitettava sanat "pitkä putki" myös keskelle, jotta ei tarvitse kävellä putken päähän asti tarkistaakseen, onko putki pitkä.
-Halkaisijaltaan yli 15 cm olevaan putkeen on kirjoitettava sanat "suuri putki", jottei luule sitä pieneksi.
-Laipallisten putkien laipoissa on oltava pultinreiät. Näiden reikien on oltava erillään keskellä olevasta pitkästä reiästä.
Notreal
Princess OJ8834
Princess OJ8834
- Veli-Matti
Tuohon räjäytyshommaan pitää saada mukaan ehdottomasti yhdistelmä Kinde&palloHoover.
Vaan on se Jape juoppo...
Minut lukitaan vissiinkin siksi liiteriin ettei turkulaiset karkaa karkeloista pakolaisiksi naapurikaupunkeihin - aika viisas homma
Vaan on se Jape juoppo...
Minut lukitaan vissiinkin siksi liiteriin ettei turkulaiset karkaa karkeloista pakolaisiksi naapurikaupunkeihin - aika viisas homma

Veli-Matti
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
- simo
ankkuroidaan VM ruuhessa keskelle Aurajokea rahvaalle varoitukseksi ja pikkulapsille pelotukseksi......ettei turkulaiset karkaa karkeloista pakolaisiksi naapurikaupunkeihin...
tuota ohjelmaa lukiessa tuli mieleen, etta taidan kallistua sen merikeskusretken kannattajaksi..
Simo,
puuveneenomistaja
Åborginal
puuveneenomistaja
Åborginal
-
Päiväkirjaote
SIVU VAIMON PÄIVÄKIRJASTA:
Lauantai-ilta - Mieheni käytös on outoa.
Olimme sopineet tapaavamme yhteistä kahvikupposta varten.
Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin
että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä.
Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään. Keskustelu ei sujunut, hän
oli hiljainen. Ehdotin, että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan
paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän suostuikin mutta
pysyi kuitenkin hiljaa.
Kysyin häneltä oliko hänellä murheita- hän vastasi: "Ei tässä
mitään."
Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro.
Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla
huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja
jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi
hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.
Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan,
ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui
ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja
etäiseltä.
Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin
kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini,
rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta.
Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille.Huomasin hänen
kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.
En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde.
Elämäni on katastrofi.
SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta - Tänään SaiPa hävisi. Vitutti, mutta sainpahan pixxua.
SIVU VAIMON PÄIVÄKIRJASTA:
Lauantai-ilta - Mieheni käytös on outoa.
Olimme sopineet tapaavamme yhteistä kahvikupposta varten.
Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin
että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä.
Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään. Keskustelu ei sujunut, hän
oli hiljainen. Ehdotin, että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan
paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän suostuikin mutta
pysyi kuitenkin hiljaa.
Kysyin häneltä oliko hänellä murheita- hän vastasi: "Ei tässä
mitään."
Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro.
Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla
huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja
jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi
hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.
Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan,
ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui
ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja
etäiseltä.
Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin
kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini,
rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta.
Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille.Huomasin hänen
kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.
En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde.
Elämäni on katastrofi.
SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta - Tänään SaiPa hävisi. Vitutti, mutta sainpahan pixxua.
-Kun tietäis mistä sais paljon rahaa, olisin rikasmies!
- Notreal
Ehdotus hyvä ja tuo ohjelma oli ihan tsoukki, veneesi on turvassa.simo kirjoitti:ankkuroidaan VM ruuhessa keskelle Aurajokea rahvaalle varoitukseksi ja pikkulapsille pelotukseksi......ettei turkulaiset karkaa karkeloista pakolaisiksi naapurikaupunkeihin...
tuota ohjelmaa lukiessa tuli mieleen, etta taidan kallistua sen merikeskusretken kannattajaksi..
P.S. Turkulainen mies suihkussa: Tulink mää vai onk tää hoitoainet?
Notreal
Princess OJ8834
Princess OJ8834
- Veli-Matti
Turkkulaiset osaa hoitaa "nekin" hommansa tyylikkäästi.
Kun oli -90 luvun lopulla lyhyellä työkeikalla siellä ja istuskelin elokuisena perjantai-iltana erään laivaravintolan kannella nautien olutta. Vastapäisellä rannalla oli jotakin nuorehkoa porukkaa viettämässä iltaa nurtsilla. Pimeää iltaa valaisi hyvä joenrantavalaistus ja ilmeisesti leppeä lämmin ilta sai erään pariskunnan alkamaan muhinoimaan siellä vastarannan nurtsilla.
Yleisö kannusti pariskuntaa hurraahuudoin aktin sujuessa ilman kenenkään häirintää ja kun se päättyi mitä ilmeisimmin ns. "onnellisesti" he pukeutuivat eli jannu nosti farkut ylös ja elli veti "makkarankuoren" alas. Tämän jälkeen he ottivat toisiaan kädestä kiinni ja kumarsivat kaikkiin ilmansuuntiin aivan samalla tapaa kuin pariluistelijat olymppiakisoissa.
Poliisi oli paikalla pari minuuttia liian myöhään...
Tyyliä sanon minä ja heille 10+ pistettä ja papukaijamerkki!
Kun oli -90 luvun lopulla lyhyellä työkeikalla siellä ja istuskelin elokuisena perjantai-iltana erään laivaravintolan kannella nautien olutta. Vastapäisellä rannalla oli jotakin nuorehkoa porukkaa viettämässä iltaa nurtsilla. Pimeää iltaa valaisi hyvä joenrantavalaistus ja ilmeisesti leppeä lämmin ilta sai erään pariskunnan alkamaan muhinoimaan siellä vastarannan nurtsilla.
Yleisö kannusti pariskuntaa hurraahuudoin aktin sujuessa ilman kenenkään häirintää ja kun se päättyi mitä ilmeisimmin ns. "onnellisesti" he pukeutuivat eli jannu nosti farkut ylös ja elli veti "makkarankuoren" alas. Tämän jälkeen he ottivat toisiaan kädestä kiinni ja kumarsivat kaikkiin ilmansuuntiin aivan samalla tapaa kuin pariluistelijat olymppiakisoissa.
Poliisi oli paikalla pari minuuttia liian myöhään...

Tyyliä sanon minä ja heille 10+ pistettä ja papukaijamerkki!
Veli-Matti
- Veli-Matti
...keleen Simo - mistä tiesit etten osaa uida pinnalla? Helppo se on sitten nalakittaa kaveri keskelle Aurajokea ;-(
Veli-Matti
- Pukatti
- Viesti:
En minäkään osaa uida mutta veneellä pitää päästä...
Täällä on niin korkeatasoista juttua että nämä omat on ihan naurettavia...
Pari lehmää käppäili New Delhin kaduilla ja mölysi mennessään että "AM...AM...AM" Paikallinen turpaanipää ihmetteli asiaa ja kysymään sitä lehmiltä: Miksi te tuolla tavalla ammutte, miksette ammu kunnolla? Toinen lehmistä siihen että: kun tulimme kaupunkiin kysyimme sheriffiltä että saako täällä ammua? Sheriffi oli sitä mieltä että "ilman muuta"
Täällä on niin korkeatasoista juttua että nämä omat on ihan naurettavia...
Pari lehmää käppäili New Delhin kaduilla ja mölysi mennessään että "AM...AM...AM" Paikallinen turpaanipää ihmetteli asiaa ja kysymään sitä lehmiltä: Miksi te tuolla tavalla ammutte, miksette ammu kunnolla? Toinen lehmistä siihen että: kun tulimme kaupunkiin kysyimme sheriffiltä että saako täällä ammua? Sheriffi oli sitä mieltä että "ilman muuta"
Venevilmi 1970-71: https://www.youtube.com/watch?v=lS-eSmUHoKg
Uudet omatekoiset kotisivut: http://tammerboats.is-best.net/
- Pukatti
- Viesti:
Opettaja oli tuonut kouluun kolme lasipurkkia ja kolme vihreätä matoa. Opettaja kaatoi ensimmäiseen purkkiin viinaa. Toiseen hän pisti palavan tupakan ja kolmanteen salaatinlehden.
Sitten opettaja pisti ensimmäiseen purkkiin yhden madoista. Sehän kuoli heti. Sama tehtiin toisellekin purkille. Hetken kouristeltuaan mato kuoli. Kolmas salaattipurkin mato söi lehteä tyytyväisenä...
Opettaja kysyi luokalta että mitä tästä opimme?
Kukaan muu ei viitannut paitsi PikkuKalle ja opettaja pyysi häntä vastaamaan.
PikkuKalle vastasi: Kun juo viinaa ja polttaa tupakkia EI OLE MATOJA!
Sitten opettaja pisti ensimmäiseen purkkiin yhden madoista. Sehän kuoli heti. Sama tehtiin toisellekin purkille. Hetken kouristeltuaan mato kuoli. Kolmas salaattipurkin mato söi lehteä tyytyväisenä...
Opettaja kysyi luokalta että mitä tästä opimme?
Kukaan muu ei viitannut paitsi PikkuKalle ja opettaja pyysi häntä vastaamaan.
PikkuKalle vastasi: Kun juo viinaa ja polttaa tupakkia EI OLE MATOJA!
- Notreal
Toi oli hyvä, kun sattu osumaan niin sopivasti omalle kohdalle, menee meinaan tupakkia ja olutta silleen sopivasti...
Keksin samalla ihan oman:
Lääkäri kysyi, juonko säännöllisesti alkoholia?
Vastasin että en.
Lääkäri pyysi tarkentamaan vastaustani.
Kerroin, että toissaviikon torstaina en ottanut ryyppyäkään.
Keksin samalla ihan oman:
Lääkäri kysyi, juonko säännöllisesti alkoholia?
Vastasin että en.
Lääkäri pyysi tarkentamaan vastaustani.
Kerroin, että toissaviikon torstaina en ottanut ryyppyäkään.
Notreal
Princess OJ8834
Princess OJ8834
- Pukatti
- Viesti:
Vaimo kertoi juuri että uutisvuodossa tuli huonoja vitsejä...
"Mitä varten blondi riisui bussissa alushousunsa?
Joku oli sanonut että nyt se v***n tarkastaja tulee"
"Mitä varten blondi riisui bussissa alushousunsa?
Joku oli sanonut että nyt se v***n tarkastaja tulee"