Arvelin minäkin jotain tänään tekeväni töissä ja teinkin aamupäivällä, mutta nyt kun on luvattoman kaunis päivä, lähdenkin merelle illaksi - ajelen vain ympäriinsä ja nautin veneilystä ilman päämäärää tai tavoitteita . Starttaan reippaan tunnin kuluttua ja katson mihin poukamaan taivaan siniset ajatukset minut vievät kahvia keittelemään. Eväät tein äsken. Palaan illan suussa Haminaan ja vielä kotiinkin, koska myös huomenna on työpäivä.
Terveisiä vain Sapokkavaarille ja muorille.
Donna 28
Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua
Nyt alkaa pakostikin näkyä sinisiä...
NYT loma alkaa ja sininen meri siintää eessä!
(Ja nyt ei puhuta mistää bluesista tai masennuksesta)
Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
Hyvä, että loma siintää. Uskoisin sen Sinullakin menevän pääosin purjehduksen merkeissä ellei sitten sukulaiset ja muut tuttavat ole ehtineet järjestellä puolestasi kaikkia viikonloppuja kiinni "kissan ristiäisineen". Hyvää Lomaa Kauniita leppeätuulisia purjehdussäitä
Donna 28
Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua
Siintää se mullakin loma ihan silmissä, tosin tässä vaiheessa vain reilun viikon sellainen, mutta duunissa on tullut takapakkia rintamamiestalon ulkovuoren kanssa häärätessä kolmen vesisadepäivän takia. Vielä maanantaina duuniin ja tiistai aamuna palauttamaan telineet vuokraamoon niin sitten alkaa loma ja syksyllä loput!
Kansihenkilön loma on ohi joten valitettavasti joudun tekemään yksinään muutaman suuren meriseikkailun
Kuhan kehuu tuo Veli-Matti ja vieläpä sanoo pääsevänsä parille suurelle meriseikkailulle yksin Minullakin siintää - tosin vasta n. kuukauden päässä - samanmittainen loma. Minun lomiani ovat viikonloput ja ainakin heinäkuun viikonloput pidennettyinä, siis perjantai tai maanantai vapaana työtilanteesta riippuen. Sota kun ei yhtä miestä kaipaa ja nyt kesällä on neljänä edellisenä kesänä 2 mukana ollutta kesätyöntekijää, niin lomatkin jotenkin rullaa - koska heihin voi luottaa - tai ainakin tekevät parhaansa. Sanomattakin on selvää, missä noin 80 prosenttia tästä ajasta vietän Puhelimen ulottumattomissa tietenkin ja vastaajan ohjatessa jättämään viesti tai sähköpostiviesti, jotka lupaan lukea ainakin ennen töihin tuloani. Siis 9 päivää. Ja siihen on ......... ei siihen kahden käden sormet riitä, kyllä siihen sen verran on aikaa. Sinisiä ajatuksia käyn kokemassa tuon loman lisäksi ainakin jo aiemmin puhutuilta Kotkan Meripäiviltä ja ilman venettä Puuveneen Vuoksi tapahtumasta Lappeenrannasta. Tämän miniloman jälkeen alkaa vuoden suurin urakka valmisteluineen heti ja siinä mies sitten punnitaan, olinko rentoutunut kunnolla ja oikein - jaksanko
Donna 28
Jaska hyvä, kirjoitin että muutamalle...se on siis useampi enemmän kuin pari
No, täytyy kyllä myöntää että viikon pätkäloma tulee todella tarpeeseen mutta ne varsinaiset lomat on sitten elo-lokakuussa. Pituuden ratkaisee vain ja ainoastaan tuulensuunnat; koillisen ja kaakon huiteilta jos puhaltelee pidempään niin lomaa pidetään vähemmän ja jos lännen ja etelän tienoilta niin sitten huomattavasti enemmän
Meidän sukulaiset tietää että turha on odottaa meitä saapuviksi heinäkuussä mihinkään kissanristiäisiin.
Näin on ollut jo yli 25 vuotta.
Nortti
PS. Reissussa ollaan parhaillaan, täällä Saviletossa on wapaa Wlan.
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
Niin on, tämäkin viikonloppu tuli näitä "ristiäisiä" vietettyä, vene on vaan vesillä, mutta ukkoa ei siinä näy - säätäkin olisi kerrankin ollut - ei, niin ei
Donna 28
Juu-u, loma alkoi mutta vähän epävireisesti... Sain melkoisen tällin olkapäähän aamulla ja kokemusperäinen mutu sanoo että huomenaamulla se on tosi kipeä kun on ollut yön levossa. Mutta jos ei nukkuisi ollenkaan kun on kerran lomalla
Töissä vähän niin kuin viime sekunneilla
Ei se kipeä ole koska on täysin tunnoton solisluunpään ympäriltä johon se ()&/%/&((%(/% purkurauta jysähti... Mutta kyllä sillä viikon loman pärjää
Möin tänään lomani viimeisetkin rippeet, en muistanut sellaista edes tarjonneenikaan, perskuta rallaa, saattaapi tulla tosi kiirein kesän jälkipuolisko 8\ 8\ Sinisiä ajatuksia pitänee siirtää syksyyn, onneksi en ole myynyt Koittoani trailerin renkaita potkineille, sillä kun voi ajella myöhempäänkin syksyyn
Donna 28
Kävin tänään merellä. Pieni tuulenvire helli ihoa, mutta auta armias kun pysähdyit, pahempi kuin kotona. Läksin kotiin yöksi, liian kuuma yrittää nukkua eikä makkurikaan innostanut.
Donna 28
Kuuma ei luita riko, itse en ole valittanut tietääkseni koskaan lämpimästä säästä, mutta nyt tekisi mieli. Viikonloppuna merelläkin oli ehdottomasti liian kuuma, merivesikin yli 24 -astetta. Sisällä kotona lämpöpumppu tuuppaa miellyttävää 22 -astetta. No en viitsi katsoa televisiota vaikka ei jalkapalloa enää tulekaan, mutta jälleen kerran tuli kuunneltua Bluesministeriä, haaveiltua Rauman Bluesista ja ties mistä. Sitten kuuntelin eri versioita
Robert Johnsonin Traveling Riveside Bluesista, netti oli sitä pullollaan, tiedättehän. Hyvää musiikkia kannattaa aina kuunnella, varsinkin kun on aikaa.
Donna 28