;) Lukijakilpailu
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 25 Helmi 2005 10:44
kaasukoneella ei mitään ongelmaa oliskaan ... on sen verran tehokasta toi kaalisoppa , put put ja kuskin jakkaralta letku kaasariin.
mutta kaverin kaveri polttelee jäterasvasta biodieseliä , käy kuulemma konekin sillä puhtaammin kuin perinteisellä , mahtaakohan antaa saman verran tehoja ulos ... pitänee ottaa koekäyttöön ensi kesänä, kun silloin ei vielä tarvitse siitä kait mitään verojakaan maksaa.
Tosta tynnyristä vielä, onko kukaan tehnyt itse? Tiivistys tulee kaiketi turvottamalla, mutta käytetäänköhän päädyissä ihan tasasaumaa ilman ponttia vai jotain erikoista liitosta - liimaa kun en siihen ajatellut panna pisaraakaan.
mutta kaverin kaveri polttelee jäterasvasta biodieseliä , käy kuulemma konekin sillä puhtaammin kuin perinteisellä , mahtaakohan antaa saman verran tehoja ulos ... pitänee ottaa koekäyttöön ensi kesänä, kun silloin ei vielä tarvitse siitä kait mitään verojakaan maksaa.
Tosta tynnyristä vielä, onko kukaan tehnyt itse? Tiivistys tulee kaiketi turvottamalla, mutta käytetäänköhän päädyissä ihan tasasaumaa ilman ponttia vai jotain erikoista liitosta - liimaa kun en siihen ajatellut panna pisaraakaan.
Mile
-
- Viestit: 678
- Liittynyt: 06 Maalis 2005 18:52
- Paikkakunta: Vantaa
Tynnyreissähän laudoituksen päissä ura. Päädyt on sitten veistetty hieman teräviksi reunoiltaan. Olennaistta on kait turpoamisen hallinnta kuten puuveneissäkin, eli laudoitus on johonkin suuntaan saumoistaan vino. Kun laudoitus turpoaa, painaa se ennestään tiukaksi tehdyn reunan entistä tiukemmaksi. Älä kysy tarkemmin...olen tynnyreitä korjannut, mutta en tehnyt.
Kyyrö