Silloin kun aloittelin metsästämään, kuljin isäukon mukana saloilla. Koira oli alussa nimeltään Turre, se oli selkeästi isän koira. Eri-Jannu oli edellen oikeasti isän koira, mutta se totteli myös minua, silloin kun ase oli selässäni, silloin sille ei ilmeisesti ollut väliä, kumpi oli isäntä.
Jannu kuoli tai jouduttiin lopettamaan hammaskiven takia, vaikka sen hampaita kuinka harjattiin, kiviaines kulkeutui munuaisiin ja liikkuminen oli erittäin hankalaa jo 7 -vuotiaana.
Ensimmäisen metsälintuni ammuin haukusta 8 -vuotiaana, se oli pyy. Olin siis vajaat 14 vuotias kun Jannu kuoli. Surin sitä valtavasti ja sanoin vanhemmilleni, etten halua ikinä koiraa. Seuraavan kesänä ollessani yksin mökillä, tulivat vanhempani Mikkelistä ja sanoivat, että minulle on tuliaisia. Se oli pieni koira, sellainen vaaksan mittainen. Jolle tuotti suuria vaikeuksia kävellä puolukkavarvikossa. Sitä pidettiin sen vauvamaisuuden vuoksi aluksi sisällä ja sehän pissaili minne sattuu, mutta se oli myös aina niin anteeksi pyytävän näköinen omista tekosistaan tajuamatta varmaankaan niitä, että sen nimeksi pantiin I am Sorry. Sorry kuoli
syntymästään 17 -vuoden ikäisenä asuessani silloin Hyvinkäällä. Ja se on haudattuna Lopella
Mäkelän Torpan pihapiiriin n. kilometrin päähän Marskin Majasta. Luonnon kivipaadeen hakattiin "tässä lepää I am Sorry". Se oli hyvää sukua oleva pystykorva, jota painostuksesta
huolimatta en käyttänyt koskaan näyttelyssä. Joka kerta haukkuaikaan metsästäessäni sillä
sain linnun saaliiksi. Koiraa en enää ole sen jälkeen hankkinut.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua