Käytännön tietoa...tässä tapauksessa joku ulkomaisten linkkien kuukletus on kuin tyhjä tynnyri...pitäis löytää äijiä jotka on itse ajaneet semmoisilla värkeillä, ohjekirjoja, varaosaluetteloita ja jos vaan mahdollista olisi hienoa myös saada ostettua semmoinen omiin kokoelmiin.
Ei pidä mennä aina siitä mistä aita on matalin - tosin nuo linkit on jo tullut kuukletettua mutta tarkempi perehtyminen on tekemättä
Kotimaisista tiedoista saa huomattavasti enemmän pisteitä ja parhaimmillaan maukaita tarinoita tyyliin; "Joo-o se oli Hyttimasa jolla oli verkkovenneesä semmonen asettimoottori. Sillä vaan tahottiin olla melekeen aina hyyläsä kun tiivisteet ei pitänyt vaikka se oli ollu ikäsä vislarin monttöörinä sahalla. Loppujen lopuksi se koko vene on varmaan vielä tuosa Kyrönkari kuppeesa ja pohojasa ku Masa oli kova ottaan vinaa ja sai räijäytettyä koko helevetinkonneen ilimaan kännipäisään, mite lie seki onnistunu. Selevis sentää uimalla Kyrökarriin. Mutta kylältä tuo, oliko se ny Takkis Aate vai olisko se sitteki ollu Aappi, niitä samoja velijeksiä kumminki, kyllähä nää tiijät, osti semmosen ja se hökötys taitaa olla vielä sielä niitte riihesä kun jäi käyttämättä ku pensaa alako saamaan kunnolla. Takkine on sielä Teppola vanahainkojisa ja kuulema iha teräväsä kunnosa, se voi muistaa vielä vehkeestäki jotaki..."
Kuvitteellinen Takkis Aappi tai Aate olisi ziljoona kertaa parempi tietolähde kuin kuukletus - semmoisella on sentään jotain arvoa. Siis muillakin tiedoilla kuin pelkällä tekniikalla. Ja veikkaampa ettei mene kauaa kun Aappi tai Aate muuttuu lihaksi
