Illalla, kun tulin äipänpäivästä The Spirit of Bella Donnan luo rauhoittumaan ja keittelemään kahvia ja polttelemaan siggeä, niin aikani kuluksi mietin uudelleen tätä jo yli kolme vuotta jatkunutta projektia ja koska olen järjestyksen mies

, aikataulutin ja mietin veneprojektiani uusiksi. Päädyin seuraavaan työjärjestykseen, jossa siinäkin tuntuu olevan 2:n vuoden työt edessä: 1) pohja kyllästyksineen lokakuun loppuun mennessä, 2) Moottori ja akselistot, partaan alapuoliset sisustustyöt joulukuun loppuun tankkeineen, 3) kansien ja salonkihytin teko kattoineen, työntöluukut ja keulaluukku helmikuun loppuun, kyllästys siinä sivussa, 4) Maalis-huhtikuussa pentteri ja toiletti, sisäpuolen kyllästystä ja lakkausta, ruoritilan infrasruktuurin (sähkötyöt ja ohjaus), patjojen ompelua jne, lakkauksen aloitus 5) tuulilasi paikoilleen (työ myyty ulkopuolelle kättä päälle sopimuksella), lakkauksen jatkaminen,
helat ja merenkulkuvarustus toukokukuussa 6) turvotus, jos ei ole kolmella ilmankostuttajalla vedä rakoja umpeen partaan alapuolisessa teltassa, 7) kesäkuun alussa runkokatsastus ja Haminassa veteen ja siellä lopullinen katsastus.
Nämä kahden vuoden työt meinaan sovitella kuitenkin yhteen vuoteen, vaikkakin stressiä en ota vaikka menisi vielä juhlavuodenkin puolelle.

Yritän saada kuvia työn edistymisestä tänne.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua