venekerho roihuvuori.

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
hudemi

venekerho roihuvuori.

Viesti Kirjoittaja hudemi » 04 Helmi 2011 01:00

Hei, olen muuttanut kainuusta helsingin roihuvuoreen vuoden vaihteessa, ja venemiehiäkö olen, niin ajattelin liittyä paikalliseen venekerhoon, ainoo ongelma on vain ku pitäisi valita 3 ( kolmesta) kerhosta se paras olen ajatellut strömsinlahden veneilijät ry.tä kun heillä näyttäs olenvan liittymismaksu vain 70 euroa ja muilla päältä 500 euroa. Eli kysyisinkin onko kokemuksia ko: kerhosta?

Jude

Re: venekerho roihuvuori.

Viesti Kirjoittaja Jude » 04 Helmi 2011 14:52

hudemi kirjoitti:Hei, olen muuttanut kainuusta helsingin roihuvuoreen vuoden vaihteessa, ja venemiehiäkö olen, niin ajattelin liittyä paikalliseen venekerhoon
Strömssinlahti ja Roihuvuori ovat minulle tuttuja alueita lapsuudesta. Noista venekerhojen hyvyydestä en tiedä. Itse valitsisin sen edullisimman. Nyt kun kevät koittaa, niin huomaat kuinka hyvät liikuntamaastot siellä on. Rantoja pitkin siellä on ulkoilutiet. Keväthangilla ja auringon paisteella meren jäällä on monenlaista harrastajaa. Joskus kesäisin käyn polkupyörällä Roihuvuoressa verestämässä vanhoja muistoja.

Vielä noista venekerhoita yleistä tuntematta sen paremmin Strömssinlahden kerhoja. Kerhoilla, joilla on korkea liittymismaksut on usein omassa omistuksessa saaripaikat tai pieni jäsenistö. Edullisimmilla kerhoilla on usein runsaammin jäseniä ja/tai vuokratut saaripaikat tai sitten ei lainkaan saaripaikkoja. Mikä pakko sitä on kerhoon kuulua, jos hankkii kaupungin venepaikan? Minä kuulun Helsingin Navigaatioseuraan ja vene on kaupungin paikalla. Navigaatiseuran vuosimaksua en muista. Ei se paljon taida olla. Helsingin Navigaatioseura on vuokrannut kaupungilta huvilan Kotiluodolta.

Vastaa Viestiin