kelluntaliivit
- Veli-Matti
Re: kelluntaliivit
Aika muikea tuo kuukkelin käännös - minun käännökseni oli huomattavasti vaatimattomampi 

Veli-Matti
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
-
Raskaan veden hylkivyys viittaa ydinvoimalakäyttöön sopivasta asusteesta.
Metästyskäyttöön pitäs tosiaan kehitellä sellainen pusakka, jonka olkakellukkeet voisi irrottaa metsästyksen ajaksi. Paukkuliivin voisi yrittää pukea jotenkin nurinpäin päälleen, mutta siinä nauru maistuisi, kun sorsastaja kelluisi itse p***e pystyssä kaislikossa.
Metästyskäyttöön pitäs tosiaan kehitellä sellainen pusakka, jonka olkakellukkeet voisi irrottaa metsästyksen ajaksi. Paukkuliivin voisi yrittää pukea jotenkin nurinpäin päälleen, mutta siinä nauru maistuisi, kun sorsastaja kelluisi itse p***e pystyssä kaislikossa.

- Simon
Ei kait, meinaakko niinkun reppu selässä, en minä tuommoista edes sorsatajille 8\ .
Kellunta pukineita on markkinoilla lukematon määrä. Donnahan tämän aloitti ja hänellekkin löytyy taskullisiakin malleja, esim: Almarine kelluntatakki, sisältäen kaksi sivutaskua sekä povitaskun, mihin isotkin sikarit mahtuvat, mulla samaisessa taskussa on kulkeutunut latuskainen vesileili ja hätäraketit jo vuosien ajan
Kellunta pukineita on markkinoilla lukematon määrä. Donnahan tämän aloitti ja hänellekkin löytyy taskullisiakin malleja, esim: Almarine kelluntatakki, sisältäen kaksi sivutaskua sekä povitaskun, mihin isotkin sikarit mahtuvat, mulla samaisessa taskussa on kulkeutunut latuskainen vesileili ja hätäraketit jo vuosien ajan

- Donna 28
Simon, sattuupa minulla olemaan kelluntatakki, tosin jo yli 15 vuotta sitten ostettu, mutta se ei oikein käy muulloin kuin tosi kylmillä ilmoilla, etsin siis kelluntaliiviä, jossa olisi taskuja, enkä erityisemmin pidä väristä vihreä, varsinkaan kun en ole millään muotoa kalastaja, en harraste enkä mitään
. Mutta kaipa nekin liivit paremman puutteessa ...
Minähän tämän aloitin - joo.
Voisipa joku luulla, että ihan lämpimikseni tässä.
Donna 28

Minähän tämän aloitin - joo.

Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua
- Notreal
Donna 28 kirjoitti:Simon, sattuupa minulla olemaan kelluntatakki, tosin jo yli 15 vuotta sitten ostettu, mutta se ei oikein käy muulloin kuin tosi kylmillä ilmoilla, etsin siis kelluntaliiviä, jossa olisi taskuja, enkä erityisemmin pidä väristä vihreä, varsinkaan kun en ole millään muotoa kalastaja, en harraste enkä mitään. Mutta kaipa nekin liivit paremman puutteessa ...
Minähän tämän aloitin - joo.Voisipa joku luulla, että ihan lämpimikseni tässä.
Donna 28

Notreal
Veneilyä Suomessa jo ensimmäisessä sukupolvessa.
Princess OJ8834
Princess OJ8834
-
- Viesti:
HÖH
Donna onkin karvane MIÄS!
(mist sää Notreal sait Donnan kuvan?)
Nortti
Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
- Notreal
Nappasin kesällä meripäivillä kun kävi morjestamassa...Northling kirjoitti:HÖH
Nortti
Oli silloinkin harmissaan kun ei ollut tupakkitaskuja liiveissä.

Notreal
Princess OJ8834
Princess OJ8834
-
Jos ei ole tupakkitaskuja, niin ainakin viidelle lestille näyttää olevan. Ilmeisesti tarkoitettu kylmiin keleihin. 

- Simon
Nyt muistat väärin ei ole meripäivillä otettu kuva, sillä ruusuista päätellen kuva on otettu juhannuksena ja kaulassa oleva solmuke vain vahvistaa, että kesän parhaimpaan juhlaan on laitettu parasta päälle ![cool 8]](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jahas, Odessa souteli edelle, mutta korjataan heti, eine mitään lestiä ole, Kuubalaisia sikareita siellä on viiden nipuissa
![cool 8]](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jahas, Odessa souteli edelle, mutta korjataan heti, eine mitään lestiä ole, Kuubalaisia sikareita siellä on viiden nipuissa

- Viinamäenmiäs
- Viesti:
Sama mies ennen meripäiviä, silloin oli vielä tukka kammattu ja sikarit siististi povitaskussa.

Varsinanen kelluntatakki.
Ja viittaus tekijänoikeuksiin http://www.flickr.com/photos/travelwith ... /lightbox/

Varsinanen kelluntatakki.
Ja viittaus tekijänoikeuksiin http://www.flickr.com/photos/travelwith ... /lightbox/
Viinamäenmiäs
- Simon
Siinähän varsinaiset "korkkiliivit" ja todistetusti käynyt meripäivillä useammankin kerran 

- Donna 28
Kuvat muistuttavat minua kyllä erehdyttävästi, varsinkin ensimmäisen kuvan liivitkin vaikuttavat juuri sellaisilta mitä käytän.
Tosin, en muistanut, että otin kaikkein kauhtuneimmat (oranssit alunperin) liivit päälleni. Paitakin on sama vanha kunnon, vain hieman kulahtanut flanelli. Tätä kuvaa eikä kyllä parane näyttää vahingossakaan eukkokullalle, se tsaa tsäkärin - se kun on numenomaan kieltänyt tätä paitaa käyttämästä muuna kuin auton pesussa kuivausrättinä.
Minähän sanoin sinulle Notikka, ettet heilusi sen kamerasi kanssa etkä kuvaisi minua tässä kunnossa
. Tuo naurettavassa takissa oleva mies minä en kyllä ole, vaikka sillä onkin miltei samanlaiset lasit päässä enkä kyllä tuollaista kellanruskeata takkia laittaisi, sillä tuosta ruskeasta väristä kun en pidä edes pas...sa
Se väri siinä ei ole terveen merkki. Mies muistuttaa enemmän Notikkaa, on vain parraton. Niin ja näkeehän sen naamastakin - huomattavasti núorempi, sileäposkinen nuori mies, juuri ja juuri korvan taustat kuivuneet
Sitä paitsi en minä noin juoppo ole, korkkejahan on todella paljon ja sekin vielä, että minun käyttämissäni puteleissa on toisenlaisiakin korkkeja - ei vain yhtä ja samaa plaatua
Toisekseen, ei minun kärsivällisyyteni riittäisi noin monen korkin keräämiseen. Illalla kun niitä laskee, tuskin pääsee kahteenkaan tai sitten ovat sellaisia miniatyyrejä.
Donna 28

Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua