Moottorikoneistamoja

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
stresspill

Moottorikoneistamoja

Viesti Kirjoittaja stresspill » 11 Touko 2010 21:07

Hyvää ja kohtuuhintaista moottorikoneistamoa pääkaupunkiseudulta etsiskelen. Duuni olisi 1-sylinterisen bemarin venttiilien huolto ja sylinterin hoonaus. Järkeilin että edes tuohon hoonaushommaan ei kannata itse alkaa, koska pilipalivälineisiin palaa saman verran rahaa kuin työn teettämiseen kunnon vehkeillä. Pakoventtiilille pitäisi todennäköisesti istuttaa istukka kanteen.

Tammerdiesel on varmasti kiireinen ja dieselhuollot suoritetaan Tampereella, eli jotain vähän ripeämpää palvelua kaipailen.

ijp

Re: Moottorikoneistamoja

Viesti Kirjoittaja ijp » 11 Touko 2010 23:06

Itse oon ollut kaikin puolin tyytyväinen Lohjan koneistamon palveluun ja työn jälkeen. Se, että kuuluuko Lohja pääkaupunkiseutuun on tietysti asia erikseen :-)
Ilkka

Mile

Viesti Kirjoittaja Mile » 12 Touko 2010 11:56

Lohjan koneistamosta ei ole omia kokemuksia vaikka kotipaikkakunta onkin sama - kehuja kyllä olen kuullut.
Salosta löytyy Virtasen moottori on joskus Suomen parhaaksikin tituleerattu koneistamo. Eikä tuohonkaan puljuun ole kuin tunnin ajomatka Stadikkalasta. Ja matkahuolto varmaan toimittaa palikat takaisin.

Stadi on snadi - sanosin ku silmät avas Shanghai.
Mile

stresspill

Viesti Kirjoittaja stresspill » 12 Touko 2010 20:44

R Koneistus Oy, Kerava sai työn hoitaakseen.

Vastaa Viestiin