Hyvää ja kohtuuhintaista moottorikoneistamoa pääkaupunkiseudulta etsiskelen. Duuni olisi 1-sylinterisen bemarin venttiilien huolto ja sylinterin hoonaus. Järkeilin että edes tuohon hoonaushommaan ei kannata itse alkaa, koska pilipalivälineisiin palaa saman verran rahaa kuin työn teettämiseen kunnon vehkeillä. Pakoventtiilille pitäisi todennäköisesti istuttaa istukka kanteen.
Tammerdiesel on varmasti kiireinen ja dieselhuollot suoritetaan Tampereella, eli jotain vähän ripeämpää palvelua kaipailen.
Moottorikoneistamoja
-
- ijp
Re: Moottorikoneistamoja
Itse oon ollut kaikin puolin tyytyväinen Lohjan koneistamon palveluun ja työn jälkeen. Se, että kuuluuko Lohja pääkaupunkiseutuun on tietysti asia erikseen 

Ilkka
-
Lohjan koneistamosta ei ole omia kokemuksia vaikka kotipaikkakunta onkin sama - kehuja kyllä olen kuullut.
Salosta löytyy Virtasen moottori on joskus Suomen parhaaksikin tituleerattu koneistamo. Eikä tuohonkaan puljuun ole kuin tunnin ajomatka Stadikkalasta. Ja matkahuolto varmaan toimittaa palikat takaisin.
Stadi on snadi - sanosin ku silmät avas Shanghai.
Salosta löytyy Virtasen moottori on joskus Suomen parhaaksikin tituleerattu koneistamo. Eikä tuohonkaan puljuun ole kuin tunnin ajomatka Stadikkalasta. Ja matkahuolto varmaan toimittaa palikat takaisin.
Stadi on snadi - sanosin ku silmät avas Shanghai.
Mile
-
R Koneistus Oy, Kerava sai työn hoitaakseen.