samoilla linjoilla olen veli -matin kanssa et vene kuin vene .jokaisella on omanlaisensa tarve,toiset tykkää rakentaa/ parantaa venettä toiset taas istua veneessä joka ei liiku paljoakaan kotisatamasta mutta kivahan siellä peräkannella on maistella kuka mitäkin tykkää maistella ja tietty poltella sikarii...
eli kaikki veneet jotka tuo iloa omistajalleen on se oikea vene..
terveisin puuputtari,puulasikuitu,teräsveneilijä kari.tee
Mikä venetyyppi
-
- Viesti:
-
Joo. Useammille meistä näitä veneitä kertyy vuosien aikana,niinkuin katiskoitakin ,uudempia ja vanhempia, Kalaa antavasta katiskasta luopuminen ei täytyisi olla maailmaa kaatava juttu.
Minun veneet:
Isän tekemä, puuvene 5m 10 hp Mercury ym -63 , varastossa entisöintiä varten.
Lasikuituvene , SOK:n markkinoima -80 4,3 metrinen ( Herran mieliharmi ,van, appiukko lahjoitti tyttären pojalleen) , Kaikki vesi mikä sataa sisään,pysyy varmasti sisällä,kaksikuorisen rungon.!!!!!!!!!
Lasikuitu soutuvene, suomi ore ,d matter, vaimo voitti Marketin arpajaisissa,kerran käytiin verkot laskemassa ja kokemassa,.
Sillekin olisi ostajia,mut minä en myy.En ota vastuuta .
Käyttöveneenä AMUR-D 5,7 m ! ( Valmistaja Iljushin, titaanivahvisteisesta alumiinista) Rauman telakalta kävin noutamassa ,70 John liikuttaa.
Pallaillaan ,kaikista näistä EM: löytyvät historiatiedot
Minun veneet:
Isän tekemä, puuvene 5m 10 hp Mercury ym -63 , varastossa entisöintiä varten.
Lasikuituvene , SOK:n markkinoima -80 4,3 metrinen ( Herran mieliharmi ,van, appiukko lahjoitti tyttären pojalleen) , Kaikki vesi mikä sataa sisään,pysyy varmasti sisällä,kaksikuorisen rungon.!!!!!!!!!
Lasikuitu soutuvene, suomi ore ,d matter, vaimo voitti Marketin arpajaisissa,kerran käytiin verkot laskemassa ja kokemassa,.
Sillekin olisi ostajia,mut minä en myy.En ota vastuuta .
Käyttöveneenä AMUR-D 5,7 m ! ( Valmistaja Iljushin, titaanivahvisteisesta alumiinista) Rauman telakalta kävin noutamassa ,70 John liikuttaa.
Pallaillaan ,kaikista näistä EM: löytyvät historiatiedot