Hmmm

Löysää puhetta ja laiturijuoruja. Jos tuntuu että aihe ei enää liippaa kovin läheltä puuveneitä, niin siirretään keskustelu tänne.
Ande
Viestit: 1182
Liittynyt: 08 Elo 2003 13:35

Hmmm

Viesti Kirjoittaja Ande » 10 Tammi 2006 10:55

Kappas perskele "Fannyn" moottori on myynnissä mikähän seuraava mylly onkaan... ja mitä mahtaa sitten jo kulkea... Siinä sitä olis konetta omaan pellinkiläiseen :D

Ja "fannyn" sivut http://www.friddemartin.net/fanny/
E mare libertas

Avatar
JLN
Viestit: 266
Liittynyt: 10 Elo 2004 17:02
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JLN » 10 Tammi 2006 11:53

Huomasin aamulla saman nettiveneestä. Kaippa siellä Sipoossa on se 700hv istutuksessa...
-- puolipuuveneilijä --
http://www.flickr.com/photos/jarnol/

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 10 Tammi 2006 17:47

No nyt se löytyi kone pirtuveneeseen! Ainut vika että käy riisselillä mutta ei se haittaa - tässä tapauksessa ;)
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

Avatar
Masa
Viestit: 459
Liittynyt: 22 Tammi 2004 02:34
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Masa » 10 Tammi 2006 19:43

Veli-Matti kirjoitti:No nyt se löytyi kone pirtuveneeseen! Ainut vika että käy riisselillä mutta ei se haittaa - tässä tapauksessa ;)
Tuota... pirtulastit varmaan pienenee, mutta tulevat sitäkin nopeampaan määränpäähänsä... :D
"Elämä on laho puuvene, mutta se on minun ikioma laho puuvene..."

kms
Viestit: 605
Liittynyt: 16 Heinä 2003 10:57
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kms » 11 Tammi 2006 12:21

No nyt se löytyi kone pirtuveneeseen! Ainut vika että käy riisselillä mutta ei se haittaa - tässä tapauksessa ;)
Eikös sulla ollut siihen joku Grey jo katottuna?

-k

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 11 Tammi 2006 14:43

Oli mutta sen kanssa tuli ongelmia lähinnä varaosapuolella. Niin ja hinnassa...
Nyt olen funtsinut että heittäisin tuon lättäpääfundamentalismin väliaikaisesti sivuun ja alan katselemaan Volvon B-sarjalaista siihen. Olisihan se jo aika harppaus nykyaikaa kohti kun olisi sentään "huippuventtiilit"...
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

kms
Viestit: 605
Liittynyt: 16 Heinä 2003 10:57
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kms » 11 Tammi 2006 16:04

Volvo on aina hyvä valinta! Mulla on 142-volvossa B20E-moottori, eikä siitä ole muutakuin hyvää sanottavaa!

-k

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 11 Tammi 2006 16:30

Täällä Oulussa olisi myynnissä 170hp B30 mutta "onneksi" se on ilman vaihdetta ;)
Päädyin Volvoon koska se kaikkein todennäköisimmin on helpoimmin hankittavissa akselivetoisena.
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

kms
Viestit: 605
Liittynyt: 16 Heinä 2003 10:57
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kms » 12 Tammi 2006 09:52

Oho, B30-patoja ei suomessa mitenkään röykkiöiksi asti ole, koska 164 Volvotkin tuntuvat nykyään olevan kiven alla. Yksi paikka, josta Volvon koneita+merivaihteita löytyy aika tavalla, on http://www.blocket.se, eli tämä Ruåttin keltainen pörssi.

Vastaa Viestiin