Ihme litkuista-onko niistä mihinkään

Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
Ambrosio
Viestit: 289
Liittynyt: 18.04.2005 14:11

Ihme litkuista-onko niistä mihinkään

Viesti Kirjoittaja Ambrosio » 03.05.2010 0:18

Olen pistämässä Bemaria (D12) kasaan ja kuten aikaisemmin valittelin on kannessa pieni halkeama joka ei EHKÄ vuoda vielä mutta kohta varmasti vuotaa. Se on juuri suuttimen kammion ja reunan välissä joten sitä ei pääse katsomaan tahi hitsaamaan millään 8\ Huomasin netistä tämmöisen aineen jota mietin kannattaisiko kokeilla:
http://www.k-seal.co.uk/seal-up.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Se kehuu itseään tietysti aivan mahdottomasti, eikä edes maksa maltaita, mutta ihan vakavasti ajatellen -voisiko toimia? Menee kone muuten kohta vaihtoon.
T:P

Ambrosio
Viestit: 289
Liittynyt: 18.04.2005 14:11

Re: Ihme litkuista-onko niistä mihinkään

Viesti Kirjoittaja Ambrosio » 05.07.2010 0:10

Laitoinpa pari viikkoa sitten ainetta nimeltä- Vonder Weld- glykolikiertoon (siis ilman sitä glykolia), kun aikaisemmin olin kopeloinut pakokanavaa ja se oli märkä ja öljyinen. Lisäksi tuli kuplia paisariin ja ainetta hävisi... Ajattelin että puhki on tai tiiviste vuotaa 8-| Aine todella toimi, ja olin just 2 viikkoa vesillä ja kone tikkasi hyvin ja jäähdytysnestettä ei kulunut ollenkaan, eikä kuplia enään näkynyt :)) Mukava tökötti ! Voisiko pelata pitempäänkin?

Vastaa Viestiin