Minulla on w-1:ssä kyseinen magneetto ja ongelma on se, että alhaalla olevasta reiästä tulee öljyä, kun kone on käytetty kuumaksi, siis siitä tiivisteen yläpuolella tai vieressä olevasta reiästä. Kertoisiko joku, mikä tämän reiän tarkoitus on. Olisikohan akselin stefa, tai mikä tiiviste kartion sisällä nyt onkaan, alkanut vuotamaan. Mitä käy kun sen avaa, saako sen vielä kasaan sen jälkeen? Entä jos reiän vain tukkisi kylmästi?
SR
sem-magneetto
- Jape
- Viestit: 1628
- Liittynyt: 02 Heinä 2003 08:56
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Re: sem-magneetto
Muistaakseni sen kopan saa irti kun ottaa rattaan pois ja sitten muutama ruuvin. Silleen pääsee siihen stefaan käsiksi. Sieltä ei pitäis mitään osia lennellä itestään kun sen avaa, ja hyvät mahikset on saada se takaisin kasaankin. Reikää ei kannata tukkia kun muuten se koko koppa menee täyteen öljyä ja se varmaan hankaloittaa laukaisulaitteen toimintaa.