W 2 kyssäri

Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
Lempi
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Touko 2009 17:32
Paikkakunta: Jämijärvi

W 2 kyssäri

Viesti Kirjoittaja Lempi » 24 Touko 2009 17:42

Tuli hommattua moinen komistus ja tutustuminen masiinaan on alkanut. Ennenkuin saan sen paikoilleen terva Lempiini yritän huoltaa Wikin. Mutta tarvitsen pari tietoa että jos joku voisi avstaa niin olisi hieno homma.

Ensinnäkin kun sain mukaan sellaisen sähköisen öljynpaine mittarin, niin miten se kuuluu asentaa?
Toiseksi, mikä on se ikäänkuin rasvanippa ekan sylinterin sivussa oikealla lohkossa kiinni? Kuuluuko siihen laittaa rasvaa?
Kolmanneksi, minkä auton virranjakajan kansi sopii siihen et tiedän ostaa oikean?

Nämä nyt vielä askarrutavat. Kiitos ja hyvää veneily kesää kaikille..

pellamo
Viestit: 755
Liittynyt: 14 Touko 2009 21:12
Paikkakunta: surkia merikaapunni Oulu

Viesti Kirjoittaja pellamo » 24 Touko 2009 21:39

Pako/imusarjan puolella lohkossa oleva "yhde" on juuri se paikka johon se öljynpainemittarin anturi tulee...jos sait sen mittarin mukana.Siihen koneeseen kyllä riittäis Öljynpaineen merkkivalo jonka anturi tulis samaan reikään(tämä mun mielipide joten elä noteeraa liian vakavasti).
Jos sulla on sen virranjakajan vanha kansi tai riekaleet tallessa malliksi niin autosähkötarvikekaupasta saa jos ei nyt alkuperäistä kakspyttysen kantta niin sen voi korvata nelipyttysen sakemannin Bosch:in kannella. Silloin jätetään vaan ikäänkuin joka toinen tulpanjohtoreikä tyhjäksi.
Varmaan täältä joku tietää automerkinkin mistä passaa.....W-3:een oli muistaakseni 6-pyttysen Bemarin kansi kun kerran hain yhdessä remontissa.
Viime kesänä hain W-2:een mallin kanssa mutta ei tullut kysytyksi Oulun sähködieselistä että minkä auton kansi olikaan..
Tarkka suunnittelu "tappaa" luovuuden ja haaskaa värkkäilyaikaa..

Vastaa Viestiin