Tohatsu 10 hp

Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
pekkosbill
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Joulu 2008 22:40
Paikkakunta: Hyvinkää

Tohatsu 10 hp

Viesti Kirjoittaja pekkosbill » 19 Huhti 2009 20:37

sain käsiini tollasen vanhan tohatsun moottorin (malli B18B 2 syl 2t), siinä on kampikammiossa neljä letku lähtöä ja letkut on irti/puuttuu. http://s172.photobucket.com/albums/w8/p ... a025-1.jpg http://s172.photobucket.com/albums/w8/p ... uva026.jpg mihis noista kuuluis letkujen mennä?

Avatar
Mikko Lehtikanto
Viestit: 171
Liittynyt: 24 Heinä 2007 11:33
Paikkakunta: Joensuu

Re: Tohatsu 10 hp

Viesti Kirjoittaja Mikko Lehtikanto » 19 Huhti 2009 20:51

pekkosbill kirjoitti:sain käsiini tollasen vanhan tohatsun moottorin (malli B18B 2 syl 2t), siinä on kampikammiossa neljä letku lähtöä ja letkut on irti/puuttuu.
Kampikammio toimii "bensapumppuna" yleensä näissä perinteisissä 2-tahtimoottoreissa. Impulssiletkut kaasuttimelle? On täällä oikeitakin tietäjiä, mutta arvataan näin ekaksi.

pekkosbill
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Joulu 2008 22:40
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja pekkosbill » 19 Huhti 2009 20:54

koneen kyljessä erillinen pa pumppu, eikä siinä näkyny letku yhteitä

pekkosbill
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Joulu 2008 22:40
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja pekkosbill » 23 Huhti 2009 22:41

letkujen salaisuus on ratkennut, toimivat osana runkolaakerien voitelua. mutta nyt jos jollain ois vielä sytytys ennakoita yms säätö arvoja ni otetaan kiitoksella vastaan. kone siis Tohatsu Seahawk 10 B18B

Vastaa Viestiin