Schebler -kaasuttimen korkkikoho

Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
Kuulapää Wiku
Viestit: 279
Liittynyt: 25.10.2008 20:08
Paikkakunta: Rauma

Schebler -kaasuttimen korkkikoho

Viesti Kirjoittaja Kuulapää Wiku » 04.04.2009 20:38

Mites on, kannattaako ryhtyä tekemään ohkasesta messingistä tai jostakin uutta kohoa, kun tuo korkkikoho imasee aina bensat sisäänsä, jolloin ei enää jaksa kunnolla pistää neulaa kiinni. Vai voiko tuon kohon päällystää jollakin? Epoksi kävi ensin mielessä, mutta tulisi vähän raskas.
Ku kerra ruveta tekemä, nii tehrähän sit kans..
Jos mopo voi karata käsistä, se karkaa,... ja pahasti..

TapsaR
Viestit: 60
Liittynyt: 03.01.2009 21:19

Viesti Kirjoittaja TapsaR » 04.04.2009 20:53

Maamoottoreita ja venekoneita, sekä muuta tärkeää romua.

Kuulapää Wiku
Viestit: 279
Liittynyt: 25.10.2008 20:08
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Kuulapää Wiku » 04.04.2009 21:39

Miten tämä nyt tänne sähköosioon mahtoi tulla, hemmetti.
Viinipullon korkki ei kelpaa, kun kohon malli on hevosenkenkä. Kai se sitten epoksilla pitäis "päällystää", sopisikohan joku maali?
Ku kerra ruveta tekemä, nii tehrähän sit kans..
Jos mopo voi karata käsistä, se karkaa,... ja pahasti..

Kuulapää Wiku
Viestit: 279
Liittynyt: 25.10.2008 20:08
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Kuulapää Wiku » 27.04.2009 20:52

Nyt, kun todella huomaisn, että koholle pitäisi jotain tehdä, niin sopisiko siihen normaali uretaanilakka? Paikkakunnallani ei myydä missään sellakkaa, eikä epoksistakaan ole kokemusta.
Ku kerra ruveta tekemä, nii tehrähän sit kans..
Jos mopo voi karata käsistä, se karkaa,... ja pahasti..

Kuulapää Wiku
Viestit: 279
Liittynyt: 25.10.2008 20:08
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Kuulapää Wiku » 29.04.2009 21:07

Joo, vika selviskin nytte, vika ei ole kohossa, vaan uusissa tiivisteissä. Uudet stefat olivat niin tiiviitä, että bensiini tulee "nuusku hanan" hienosäädön reijästä paineella läpi, koska ko. reikä on ainoa paikka kaasarissa, josta ilma pääsee pihalle. Eli siis, jatkossa ei minkäänlaisia stefoja kaasariin. Kun näet poisti kohokammion ja sen kannen välisen tiivisteen, vika poistui
Ku kerra ruveta tekemä, nii tehrähän sit kans..
Jos mopo voi karata käsistä, se karkaa,... ja pahasti..

Vastaa Viestiin