olisko kellää tietoo kyseisen moottorin osista:
-kaasuttimen tiiviste (vai tarviiko hakata ite?)
-neulaventtiili
-lämpömittarin anturi
Wickström W-2 osia
- Viinamäenmiäs
- Viesti:
Jos kaasari on Solexin kevytmetalli sellainen, niin nuo 26VBN saattavat olla sopivia. Itse yritin tuolta tilaamaani tiivistettä sovitella pronssiseen ja sehän onkin aivan eri kaasari. Aina oppii vaikka kantapään kautta - kuten tiivisteen tekemisenkin.
solexin varaosia
solexin varaosia
Viinamäenmiäs
-
Moro.
Kyllä sen tiivisteen voi ihan itse tehdä. Askarteluveitsestä ja leikkuulaudasta oli suuri apu. Sitten kun tekee tiivisteen, niin kannattaa tehdä saman tien kaksi. Se toinen kulkee sitten minigrippussissa varakappaleena vesillä.
Ekan kesän ajelin pienoiskiväärin taulusta tehdyllä tiivisteellä. Mutta kyllä oikea tiivistepaperi on parempi.
Onko kukaan, Viinamäenmies..? tilannut kaasarin osia tuolta ruotsista? Taitaa olla ihan toimiva toimittaja?
Kyllä sen tiivisteen voi ihan itse tehdä. Askarteluveitsestä ja leikkuulaudasta oli suuri apu. Sitten kun tekee tiivisteen, niin kannattaa tehdä saman tien kaksi. Se toinen kulkee sitten minigrippussissa varakappaleena vesillä.
Ekan kesän ajelin pienoiskiväärin taulusta tehdyllä tiivisteellä. Mutta kyllä oikea tiivistepaperi on parempi.
Onko kukaan, Viinamäenmies..? tilannut kaasarin osia tuolta ruotsista? Taitaa olla ihan toimiva toimittaja?
- Viinamäenmiäs
- Viesti:
tilasin
Tilasin ja pyysin sieltä pankkitilin minne maksoin ennakkoon. Toimittivat sitten jopa tavaran kahteen kertaan, mutta luulen ettei se ollut tarkoitus.
Viinamäenmiäs