yanmar 2gm
-
yanmar 2gm
kytkimen öljystä kyse siis laitetaanko sama mineraaliöljy kuin koneessa vai atf:ää ?? ekströmmillä sano puhelimessa että sama kuin koneessa mutta kytkimessä nyt atf ?? ai niin kytkin alkuperäinen ohjekirjan kuvan mukainen
-
- S.Tuominen
-
- Viesti:
Merivaihde
Moro
Mulla on just Yanmar kytkinrempassa kun laitoin vahingossa väärät öljyt!
Luin huoltokirjasta väärältä riviltä ja pistin liian paksut perävetolaitteen öljyt. 4 kesää kesti ajella sitten alkoi lipsumaan.
Ekströmin mukaan kytkin kartio kiillottuu ja se on syytä vaihtaa. Varaosa maksaa 660 ja työt päälle.
Että suosittelen olemaan tarkka öljyn suhteen!!!
(Se ATF on kuulemma huonoin vaihtoehto Yanmarin lortikkoon)
Vaihteen kilvessä lukee mitä öljyä sinne kuuluu, huomasin nyt kun vaihtelin öljyjä keväällä useamman kerran. (Ei muuten auttanut enää yhtään)
Nortti
Mulla on just Yanmar kytkinrempassa kun laitoin vahingossa väärät öljyt!
Luin huoltokirjasta väärältä riviltä ja pistin liian paksut perävetolaitteen öljyt. 4 kesää kesti ajella sitten alkoi lipsumaan.
Ekströmin mukaan kytkin kartio kiillottuu ja se on syytä vaihtaa. Varaosa maksaa 660 ja työt päälle.
Että suosittelen olemaan tarkka öljyn suhteen!!!
(Se ATF on kuulemma huonoin vaihtoehto Yanmarin lortikkoon)
Vaihteen kilvessä lukee mitä öljyä sinne kuuluu, huomasin nyt kun vaihtelin öljyjä keväällä useamman kerran. (Ei muuten auttanut enää yhtään)
Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
-
- Viesti:
- simo