Sivu 4/4

Lähetetty: 28.08.2007 22:16
Kirjoittaja Kolibri
KS1030 kirjoitti:tässä on tekniset tiedot traderiin. 4 ja 6 pyttysiin.
ei välttämättä saa hyvin selvää kuvasta mutta...

Kuva
Painaako Traderin kone siis 496 kg + vaihteisto?

1 lb. = 16 oz. (unssia) = 453,5924

Paljonkohan Velvetin hydraulivaihteelle voisi laskea painoa?

Lähetetty: 28.08.2007 22:34
Kirjoittaja heke
Kolibri kirjoitti:Painaako Traderin kone siis 496 kg + vaihteisto?

1 lb. = 16 oz. (unssia) = 453,5924

Paljonkohan Velvetin hydraulivaihteelle voisi laskea painoa?
Velvettien paino mallista riippuen (71C-73C) on välillä 43.1-83.9kg kuivana.

Lähetetty: 28.08.2007 22:38
Kirjoittaja Kolibri
heke kirjoitti:
Kolibri kirjoitti:Painaako Traderin kone siis 496 kg + vaihteisto?

1 lb. = 16 oz. (unssia) = 453,5924

Paljonkohan Velvetin hydraulivaihteelle voisi laskea painoa?
Velvettien paino mallista riippuen (71C-73C) on välillä 43.1-83.9kg kuivana.
Vaikean heitit, mulla lukee kytkimessä:

Velvet Drive
Model 10-17-002
Ratio 1:1 Serial 8299

Mikäköhän on kyseessä?

Lähetetty: 29.08.2007 14:30
Kirjoittaja Kapu III
Malli on 71C ja muut tiedot

Tekniset tiedot - Kuva kadoksissa

Lähetetty: 16.11.2017 11:52
Kirjoittaja harza
KS1030 kirjoitti:tässä on tekniset tiedot traderiin. 4 ja 6 pyttysiin.
ei välttämättä saa hyvin selvää kuvasta mutta...

Kuva
Löytyisikö KS1030:ltä (tai joltakin muulta) vielä tämä kymmenen vuotta sitten tässä ketjussa esitetty "tekniset tiedot traderiin", kuva kun ei enää photobucketista näy?

Kysyn koska en ole löytänyt ankarasta googlailusta huolimatta mistään "luotettavaa" tietoa 4-pyttyisen 220 cu in (perus-) koneen painolle (vm. 1967, ollut tod. näk. aikanaan varamoottori trader "pitkänokka" k-series kuorma-autoon). Tarve olisi painolle ja vieläpä painopisteelle, jotta pääsisin mahdollisimman hyvällä lähtödatalla keskustelemaan uusista vaimennuskumeista moottorin alle asiantuntijan kanssa. Tarkoitus olisi päästä viimeisistäkin värinöista ja metelistä eroon (lue: hifistellä). Kunnianhimoinen tavoite toki, sillä nykyiselläänkin tilanne on jo melko hyvä: matkakierroksilla 1600rpm voi Kiisken kabiinissa keskustella likipitäen korottamatta ääntä, vaikka taattuun fiskarityyliin malmikasa möykkää paraatipaikalla kabiinin keskellä.

Jos dataa ei löydy, myös vinkkejä mistä löytyisi lainaan/vuokralle kohtuullisen pienikokoiset 4kpl punnituspadit, jotka voisin asettaa telakalla moottorin kumityynyjen alle. Suunta pk-seutu - Itäuusimaa.

Re: Tekniset tiedot - Kuva kadoksissa

Lähetetty: 16.11.2017 12:36
Kirjoittaja danlig
harza kirjoitti:
KS1030 kirjoitti:tässä on tekniset tiedot traderiin. 4 ja 6 pyttysiin.
ei välttämättä saa hyvin selvää kuvasta mutta...

Kuva
Löytyisikö KS1030:ltä (tai joltakin muulta) vielä tämä kymmenen vuotta sitten tässä ketjussa esitetty "tekniset tiedot traderiin", kuva kun ei enää photobucketista näy?

Kysyn koska en ole löytänyt ankarasta googlailusta huolimatta mistään "luotettavaa" tietoa 4-pyttyisen 220 cu in (perus-) koneen painolle (vm. 1967, ollut tod. näk. aikanaan varamoottori trader "pitkänokka" k-series kuorma-autoon). Tarve olisi painolle ja vieläpä painopisteelle, jotta pääsisin mahdollisimman hyvällä lähtödatalla keskustelemaan uusista vaimennuskumeista moottorin alle asiantuntijan kanssa. Tarkoitus olisi päästä viimeisistäkin värinöista ja metelistä eroon (lue: hifistellä). Kunnianhimoinen tavoite toki, sillä nykyiselläänkin tilanne on jo melko hyvä: matkakierroksilla 1600rpm voi Kiisken kabiinissa keskustella likipitäen korottamatta ääntä, vaikka taattuun fiskarityyliin malmikasa möykkää paraatipaikalla kabiinin keskellä.

Jos dataa ei löydy, myös vinkkejä mistä löytyisi lainaan/vuokralle kohtuullisen pienikokoiset 4kpl punnituspadit, jotka voisin asettaa telakalla moottorin kumityynyjen alle. Suunta pk-seutu - Itäuusimaa.
Minulla on huoltokirja näille teollisuusmoottoreille, muttei kyseisestä kirjasta löytynyt painoa saatika mitään painopisteitä :-( muista ottaa marinointiosat huomioon jos löydät jostain netistä itse moottorin painon

Re: Tekniset tiedot - Kuva kadoksissa

Lähetetty: 16.11.2017 12:48
Kirjoittaja harza
danlig kirjoitti:muista ottaa marinointiosat huomioon jos löydät jostain netistä itse moottorin painon
Tottahan toki, kuten myös merivaihteen painon..

Re: Ford Trader tietoisku

Lähetetty: 27.11.2017 15:17
Kirjoittaja js
Masinistipalstalla saisit varmaankin tarkempia tietoja (masinistit.com).

Re: Ford Trader tietoisku

Lähetetty: 28.11.2017 10:47
Kirjoittaja bonito
http://www.datamanagement-le-blog.com/f ... wnload.pdf , täältä vois löytyä, pitää vaan kirjautua em sivustolle. En viitsinyt luoda profiilia, kun ei ole henkkoht tarvetta, kun ei enää ole Foorttia (ennen oli 2703 E)