Kuinka paljon glykolilantrinkia?
-
Kuinka paljon glykolilantrinkia?
Lueskelin viikonloppuna moottorini käyttöohjetta, mutten löytänyt infoa siitä kuinka suuri moottorin jäähdytystilavuus on.
Kuinka paljon glykolilantrinkia laitatte koneeseen?
Moottorini on Volvo Penta 2003 T 50 hv dieselin turbokone.
T. Poteri
Kuinka paljon glykolilantrinkia laitatte koneeseen?
Moottorini on Volvo Penta 2003 T 50 hv dieselin turbokone.
T. Poteri
Viimeksi muokannut Poteri, 23 Loka 2006 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- KS1030
- Viesti:
-
- Viesti:
Merivesi
Moro
Niin, pakoputkestahan se ylimääräinen sitten ulos lentää.
t:Aki
Niin, pakoputkestahan se ylimääräinen sitten ulos lentää.
t:Aki
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
- KS1030
- Viesti:
Minä tapaan seata 30litran pönttöön satsit (pönttö pilssiin ja läpiviennistä imuletku pönttöön) jonka sitten kaasuttelen tyhjäksi niin ettei putkesta tule enää vettä. jostain syystä kuitenkin keväällä kun starttaa niin sieltä lentää tuopillinen vettä pihalle.
impelleri saa jäädä talveksi kiinni.
impelleri saa jäädä talveksi kiinni.
Viimeksi muokannut KS1030, 24 Loka 2006 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Minulla on tapana pistää letku imuputkeen ja ajaa makeaa vettä läpi tarpeeksi,jotta suolat häipyy.Sen jälkeen 50% pakkasneste seos perään,niin kauan kun pakoputkesta tulee nesteseos.Kone seis,pohjan palloventtiili asentoon 45% niin valuu tyhjäksi,pumpun siipipyörä huilaamaan talveksi ja homma OK.Käsittääkseni järjestelmässä on silloin juuri sopiva määrä,ei ainakaan ole jäätynyt eikä hajonnut.Järviolosuhteissa ei tietty suolaa edes tule.Poteri kirjoitti:Tarkoitin merivesipuolta.
Soitin Volvolle ja kaveri sanoi että he ajavat suuriin koneisiin noin 10 litran lantringit.
Tulisin siis toimeen reilusti alle tuon määrän.
t. Poteri
oikea vene on puuta,eikä juurikaan muuta!