Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
-
Ambrosio
- Viestit: 289
- Liittynyt: 18 Huhti 2005 14:11
Viesti
Kirjoittaja Ambrosio » 14 Loka 2006 05:42
Kuinka tärkeänä pidätte dieselin talvihuollossa suoja-aineen käyttöä löpöpuolella? Ohjekirjassa neuvotaan käyttämään konetta n. vartin semmoisella lantringilla jotta pumppu ym. saa suojaa talveksi. En viitsisi ruveta irrottelemaan naftaputkia ettei sitten kesällä ala vuotaa. Jos löpön joukossa ei ole vettä, niin mistä voi ongelmia syntyä jos jättää tekemättä?
-
KS1030
- Viestit: 692
- Liittynyt: 21 Tammi 2006 17:35
- Paikkakunta: =VAASA=
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja KS1030 » 14 Loka 2006 09:53
No en tiedä muuta itse en ole mitään lisäsuojia koskaan laittanut minkään veneeni moottoriin. ja aina käy ja kukkuu hyvin.
_________________________
Moomba Mobius -Loaded with Ballast, Blood, Sweat & Beers , Valmet 361D -61

-
baden2
- Viestit: 184
- Liittynyt: 12 Helmi 2006 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja baden2 » 14 Loka 2006 12:16
Turhaa työtä,nykyään löpössä niin vähän rikkiä että ei ongelmia,eikä ollut aikoinaankaan vaikka rikkiä oli monikertaisesti.