Sivu 1/1

W2:n sytyksestä

Lähetetty: 05 Syys 2006 11:36
Kirjoittaja dieselmoottori
Säädin sytytyksen aluksi ohjeiden mukaan eli sytyttää yläkuolokohdassa silloin kun säätövipu on käännetty myöhäiselle. Ajossa kone ei kuitenkaan tykännyt ottaa täysiä kierroksia vaikka sytytyksen säädin oli käännetty aikaiselle. Käänsin magneettoa aikaiselle niin paljon kuin on mahdollista ja nyt käy paljon paremmin kierroksilla ja tyhjäkäynnillä käy parhaiten kun säätövipu on käännetty myöhäiselle jolloin sytytys on kuitenkin selvästi ennen yläkuolokohtaa. Nykyinen bensa vain taitaa kestää puristuksia niin paljon paremmin kuin siihen aikaan kun moottori on tehty.

Lähetetty: 08 Syys 2006 16:02
Kirjoittaja Saima
Joo tuntumalla minäkin vaan säädin. Tosin siirtämällä virranjakajan kantta, kun on sellainen W2 malli.

Uisteluun joskus säädän erikseen mutta normaalisti niin, että tehot ovat parhaat matkavauhdissa.