wikström 3 pyttysen virranjakajan kansi mistähän pääsis ostaan kyseisen
laitteen onko tietoo ( uuden ) vai meneekö liian pitkälle menneisyyteen
wikström 3 pyttysen
-
auton osat
juu pitää ihan täysin paikkansa, ei virranjakajaa vaasassa ole viitsitty alusta asti suunnitella
riippuu tosin siitä, onko moottorissa oleva jakaja jo verstaalla asennettu
siinä tapauksessa W-2 kansia voi tehdä "ooppelin" virranjakajan kansista (BOSCH (punaruskea))
kaksi tarpeetonta tulpanjohdonpaikkaa vain eristetään kotikutoisin konstein, olen nähnyt versioita joissa "turhista" johdoista johdetaan ´hukkakipinä`runkoon, mutta mikäli on kaksinokkainen akseli virranjakajassa niin sieltä ei tule kuin kaksi kipinää
W-3 kohdalla varmaan samanlaisilla lääkkeillä...
itse tilasin Vaasasta joskun uuden kannen ja se toimi W-2 ihan moitteetta ja se oli tehty nelisylinterisen jakajan kannesta ja sopivan boschin kannen ostin joskus romikselta 2 eurolla ja silläkin olen ajanut rantaan ilman mitään lisäosia tai MacGyver teippivirityksiä
samanlaisia kokemuksia varmaan löytynee kaikilta, joilla on vaivoina Wikke
riippuu tosin siitä, onko moottorissa oleva jakaja jo verstaalla asennettu
siinä tapauksessa W-2 kansia voi tehdä "ooppelin" virranjakajan kansista (BOSCH (punaruskea))
kaksi tarpeetonta tulpanjohdonpaikkaa vain eristetään kotikutoisin konstein, olen nähnyt versioita joissa "turhista" johdoista johdetaan ´hukkakipinä`runkoon, mutta mikäli on kaksinokkainen akseli virranjakajassa niin sieltä ei tule kuin kaksi kipinää
W-3 kohdalla varmaan samanlaisilla lääkkeillä...
itse tilasin Vaasasta joskun uuden kannen ja se toimi W-2 ihan moitteetta ja se oli tehty nelisylinterisen jakajan kannesta ja sopivan boschin kannen ostin joskus romikselta 2 eurolla ja silläkin olen ajanut rantaan ilman mitään lisäosia tai MacGyver teippivirityksiä
samanlaisia kokemuksia varmaan löytynee kaikilta, joilla on vaivoina Wikke