Terve
Koko kesä on mennyt moottorin kanssa tapellessa. Ajotunteja n. 5kpl... Vettä on tullut pyttyyn useammastakin reijästä. Kyseessä siis BUKH DV20 kansi, joka olikin aika puhkiruostunut, vaikka ensimmäisessä korjauspaikassa todettiin muka ok kuntoiseksi!
Nyt kansi on hitsattu toiseen kertaan ja vielä on arvoitus kuinka hyvä siitä tuli. Vaihtoehtoina on toisen koneen laittaminen ja semmoinen olisikin tarjolla. BUKHDV10 jossa on myös alkuperäinen makeavesisysteemi.
Kysymys kuuluukin riittääkö tämä teho (puolet vanhasta) viemään 7.5m fiskaria runkonopeutta eteenpäin. Nopeus vanhalla koneella "puolella kaasulla" n. 11km/h. Kaasu pohjassa n. 12.8km/h.
Kannentiiviste maksaa hunajaa. Niitä on nyt mennyt 2kpl. Onko kokemusta kuparista tehdystä tiivisteestä? Olisi mahdollisuus tehdä CAD-jyrsimellä kuparilevystä ns. kestotiiviste. Hehkuttamalla levy pehmeäksi, voisi toimia tiivisteenä? Onnistuuko?
Riittävä teho, ja kestokannentiiviste?
- jstrang
- Viestit: 119
- Liittynyt: 27 Tammi 2006 10:36
- Paikkakunta: Kokkola
- Viesti:
-
- Viestit: 183
- Liittynyt: 05 Heinä 2006 20:53
- jansix
- Viestit: 578
- Liittynyt: 25 Joulu 2003 19:24
- Paikkakunta: oulu
- Viesti: