volvo penta b 20

Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
esben
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Syys 2005 17:38
Paikkakunta: helsinki

volvo penta b 20

Viesti Kirjoittaja esben » 03 Elo 2006 23:25

kuuluuko kiihdytys pumpun kalvo pystyä vaihtamaan itse. huomasin että kiihdytys pumpusta vuosi bensaa (kalvo puhki?). samalla putsasin koko kaasuttimen ja vaihdoin tiivisteet. minkään muun kanssa ei ollut ongelmia kuin tuon varsinaisen vian. eli en saa kiidytys pumppua auki. sain kaikki ruuvit ja niitit nätisti auki mutta palat ei vain suostu irtoamaan toisistaan. aloin vain miettimään että kuuluuko sitä edes saada auki vai onko ollut varaosana kokonaisena. kuitenkin tiiviste sarjassa tulee nimen omaan mukana myös kiihdytys pumpun kalvo. kyseessä on vuoden 67 b20 ja kiinni on mitä ilmeisemmin alkuperäinen solexin kaasari.

tietoa kaivaten ennen kuin yritän väkisin ja kadun sitä koko loppu kesän.
t:eero

ride
Viestit: 19
Liittynyt: 15 Heinä 2005 14:09
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ride » 04 Elo 2006 12:21

käy http://www.volvolandia.com sivuilta kysymässä

skarvonen
Viestit: 36
Liittynyt: 31 Elo 2003 00:39
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja skarvonen » 04 Elo 2006 14:49

Kyllä minä ainakin omasta soleksista vaihdoin kaikki tiivisteet jotka korjaussarjan mukana tuli. Mulla on sama kone ja kaasari omassa veneessä.

-Sami-

Vastaa Viestiin