kuuluuko kiihdytys pumpun kalvo pystyä vaihtamaan itse. huomasin että kiihdytys pumpusta vuosi bensaa (kalvo puhki?). samalla putsasin koko kaasuttimen ja vaihdoin tiivisteet. minkään muun kanssa ei ollut ongelmia kuin tuon varsinaisen vian. eli en saa kiidytys pumppua auki. sain kaikki ruuvit ja niitit nätisti auki mutta palat ei vain suostu irtoamaan toisistaan. aloin vain miettimään että kuuluuko sitä edes saada auki vai onko ollut varaosana kokonaisena. kuitenkin tiiviste sarjassa tulee nimen omaan mukana myös kiihdytys pumpun kalvo. kyseessä on vuoden 67 b20 ja kiinni on mitä ilmeisemmin alkuperäinen solexin kaasari.
tietoa kaivaten ennen kuin yritän väkisin ja kadun sitä koko loppu kesän.
t:eero
volvo penta b 20
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: 15 Heinä 2005 14:09
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti: