solex f34

Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
tero75
Viestit: 14
Liittynyt: 22 Elo 2005 14:41
Paikkakunta: valkeala

solex f34

Viesti Kirjoittaja tero75 » 24 Elo 2005 19:35

mikähän olisi vastaava kaasutin kun solex f34 esim weberiltä. pitäisi saada vähän uudempi kasutin kun vanha on vahä niin ja näin:). ps kiitos jo edestä käsin.
keskimoottorit kunniaan

hannuvartiala
Viestit: 628
Liittynyt: 15 Kesä 2004 13:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hannuvartiala » 25 Elo 2005 12:57

Soita Kaasutinexpertille 09 27 10 229.

Hannu

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 25 Elo 2005 13:07

Kaasutinhan on semmoinen mötikkä etteä se ei mene rikki jos sitä ei särje. Läppäakseli (akselit) kuluvat ja ne voi holkittaa uudestaan aika edullisesti vaikkapa jossakin amiksessa tai kurssikeskuksessa. Solex on semmoinen yleiskaasutin että sen melkeinpä sen kaikkien mallien suuttimet ovat vaihtokelpoisia keskenään.
En nyt yhtäkkiä muista mikä kaasutin omassa Valmet 4035 PM:ssä on mutta muistelen että joku versio Solex fkolmenelosesta ja siihen saa osia ja vaihtokaasuttimia Sulevi Saarenpäältä p. 02 6335412. Ja kaikkea tarpeellista sälää aina kannattaa kysyä myös Wikumieheltä p. 044 3488509...
Uuden alaimukaasuttimen hinta on siellä 250-300€ huiteilla. Ja on 99% varmasti tilauskamaa...
Missä koneessa tuo kaasutin on?
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

tero75
Viestit: 14
Liittynyt: 22 Elo 2005 14:41
Paikkakunta: valkeala

Viesti Kirjoittaja tero75 » 25 Elo 2005 18:34

volvon pentassahan se on kiinni. sain tyhjäkäynnin pelaamaan mutta nyt ei ota kierroksia.
keskimoottorit kunniaan

tero75
Viestit: 14
Liittynyt: 22 Elo 2005 14:41
Paikkakunta: valkeala

Viesti Kirjoittaja tero75 » 25 Elo 2005 18:36

unhoittui koneen malli sehän on mb20b vm 1974
keskimoottorit kunniaan

Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 25 Elo 2005 18:41

Elikkäs Volvon B-sarjan koneessa - sittenhän kyseessä ei vissiinkään ole alaimukaasutin?
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

pinja
Viestit: 81
Liittynyt: 12 Tammi 2005 22:36
Paikkakunta: Perniö/Teijo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pinja » 25 Elo 2005 18:51

tulee ihan mieleen että, se olisi tukossa jostakin kanavasta, tai saa jostakin ylimääräistä ilmaaa. Onko se ollut käytössä kokoajan ja miten oireet ilmenivät , vähitellen vai äkillisesti? suosittelen kanavien puhdistusta niin että ilma tulee puhtaasti läpi kanava kerrallaan, sekä tarkistamaan tiivisteet ja kalvon sekä läppien liikeradat.

tero75
Viestit: 14
Liittynyt: 22 Elo 2005 14:41
Paikkakunta: valkeala

Viesti Kirjoittaja tero75 » 25 Elo 2005 22:03

kone oli seissyt yli 2v irti veneestä kun sen ostin. täytyypä ruveta rassaan kaikki reijät läpi ja uusia tiivisteet. kiitoksia vielä noista puh numeroista ja tiedoista niistä on suuri apu.
keskimoottorit kunniaan

Vastaa Viestiin