Sivu 1/1

Velvet drive 71c:n öljynlauhdutin

Lähetetty: 22 Kesä 2005 19:56
Kirjoittaja rahurme
Moro,

Otsikon mukainen öljynlauhdutin ilmeisesti vuotaa, päätellen siitä, että raakavesipuolen tarkastusputkesta tulee veden mukana pikkusen öljyä.

Voiko/kannattaako vuotoa yrittää korjata jotenkin?


Onko olemassa jotain "geneerisiä" lauhduttimia, jolla nykyisen voisi korvata?
Aattelin vaan, että vastaanlaista voipi olla hiukka hankala löytää.

Jos jollakin olisi ylimääräinen nurkissa pyörimässä, niin voisin ostaa.

-Rape

käy muutkin

Lähetetty: 23 Kesä 2005 07:54
Kirjoittaja Mile
EI kai se Velvetin öljynjäähdytin muutenkaan ole mikään Velvetin oma, ei välttämättä tarvita ollenkaan muistaakseni ( riippuu tehoista ja käytöstä). Siihen käy mikä tahansa vastaava putkimallinen vesi-öljy lämmönvaihdin.

Kannattaa ilman muuta vaihtaa - öljy veden sekaan ei ongelma, mutta kun vesi saattaa päästä ( ja pääsee) samasta kolosta öljyn sekaan, niin siitä se vaihde ei kovin pitkään tykkää.

Lähetetty: 23 Kesä 2005 12:50
Kirjoittaja rahurme
Mistähän nuita lauhduttimia voisi kysellä?

-Rape

marinoititavaraa myyviltä

Lähetetty: 23 Kesä 2005 13:42
Kirjoittaja Mile
kaikilta marinointitavaraa myyviltä ...

Piikkiön Venevarustaja, Veneakselisto, Mepratuote, Tekno-Marine, jne ..

Valmistajia on Polar, Bowman jne.

Lähetetty: 24 Kesä 2005 22:33
Kirjoittaja isomakke
Ongelmaan kannattaa suhtautua vakavasti,omassa velvetissäni huomasin että öljynväri muuttunut mut meinasin että kyllähän se tämän reissun vielä kestää,tunnin ajon jälkeen rantautumismanöövereissä huomasin että pakki ottaa jotenkin nykivästi kiinni ja vaihdoin sen verran uutta atf;ää kuin niissä olosuhteissa oli mahdollista ja matka jatkuu.Jonkin aikaa ajettuani kuitenkin kuului pari helähdystä ja veto katkesi tietysti pahimmassa mahdollisessa paikassa karikkoa ohitettaessa,vesi öljyn seassa aiheutti pakkojen huonoa pitoa eli nykivää luistamista ja nykiminen aiheutti vetolevyn jousikeskiön niittien katkeamisen,vetolevy paskana ja hinauksessa lähimpään rantaan.

Lähetetty: 24 Kesä 2005 22:43
Kirjoittaja isomakke
Ongelmaan kannattaa suhtautua vakavasti,omassa velvetissäni huomasin että öljynväri muuttunut mut meinasin että kyllähän se tämän reissun vielä kestää,tunnin ajon jälkeen rantautumismanöövereissä huomasin että pakki ottaa jotenkin nykivästi kiinni ja vaihdoin sen verran uutta atf;ää kuin niissä olosuhteissa oli mahdollista ja matka jatkuu.Jonkin aikaa ajettuani kuitenkin kuului pari helähdystä ja veto katkesi tietysti pahimmassa mahdollisessa paikassa karikkoa ohitettaessa,vesi öljyn seassa aiheutti pakkojen huonoa pitoa eli nykivää luistamista ja nykiminen aiheutti vetolevyn jousikeskiön niittien katkeamisen,vetolevy paskana ja hinauksessa lähimpään rantaan.