jabsco
Lähetetty: 20.11.2019 11:03
Tarkoitus vaihtaa jabsco merivesipumppuun stefat ,laakerit ja jos akseli kulunut niin se. Ongelma on se että pumpun päätylaippa on vaihdettu ,
pumpun tyyppi on merkitty siihen poistettuun laippaan. Pumppu on ehkä 1210-0001. Miten asian voi varmistaa, akselin halkaisija, siipipyörän koko
selviää pumpun purkamisen jälkeen, aion tilata ainakin osan tavaroista Englannista jolloin pumpun malli pitää olla selvillä.Vai saako mainitut tavarat lähempää asialliseen hintaan.
Toinen asia sekin pumppuun liittyvä. Moottori on perkins 4.236, kuorma-autosta marinoitu,jolloin paikalleen on jätetty jarrujen alipainetehostin johon pumppu on välilaipalla saatu asettumaan. Kaksi ongelmaa, tehostimessa kiertää moottoriöljy ja nyt kun stefat vuotaa niin öljy vuotaa pumpun kautta moottorikaivoon. stefat vaihdetaan ,ongelma poistuu? Toinen murhe on se että pumpun kansi on niin lähellä starttia että joudun irrottamaan pumpun kun vaihdan siipipyörän, joka toinen vuosi. Alipainetehostin on paikallaan, näyttäis siltä että tehostimen laippa on isompi kuin pumpun. Millainen
homma on saada pumppu suoraan jakopäähän jolloin tulisi tilaa pumpun ja startin väliin.Saako tähän pumppuun rattaan kiinnitettyä. Tehostin varmaan pitää irrottaa jotta voi varmuudella todeta laippojen koon. Kuvat puuttuu, ongelmia niiden saamisessa mukaan.
pumpun tyyppi on merkitty siihen poistettuun laippaan. Pumppu on ehkä 1210-0001. Miten asian voi varmistaa, akselin halkaisija, siipipyörän koko
selviää pumpun purkamisen jälkeen, aion tilata ainakin osan tavaroista Englannista jolloin pumpun malli pitää olla selvillä.Vai saako mainitut tavarat lähempää asialliseen hintaan.
Toinen asia sekin pumppuun liittyvä. Moottori on perkins 4.236, kuorma-autosta marinoitu,jolloin paikalleen on jätetty jarrujen alipainetehostin johon pumppu on välilaipalla saatu asettumaan. Kaksi ongelmaa, tehostimessa kiertää moottoriöljy ja nyt kun stefat vuotaa niin öljy vuotaa pumpun kautta moottorikaivoon. stefat vaihdetaan ,ongelma poistuu? Toinen murhe on se että pumpun kansi on niin lähellä starttia että joudun irrottamaan pumpun kun vaihdan siipipyörän, joka toinen vuosi. Alipainetehostin on paikallaan, näyttäis siltä että tehostimen laippa on isompi kuin pumpun. Millainen
homma on saada pumppu suoraan jakopäähän jolloin tulisi tilaa pumpun ja startin väliin.Saako tähän pumppuun rattaan kiinnitettyä. Tehostin varmaan pitää irrottaa jotta voi varmuudella todeta laippojen koon. Kuvat puuttuu, ongelmia niiden saamisessa mukaan.