Painelaakeri asiaa
- Qubik
- Viestit: 1063
- Liittynyt: 03.04.2014 23:06
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Painelaakeri asiaa
jo tykkäät myös peruttaa, niin ei oikein konsteja ole. Hanki sellainen moottori+vaihe, että nivellaakeri ei puuha haittaa.
Kuvia Avofiskarista löytää sieltä: https://photos.app.goo.gl/Df9nWE1daSTQo7xc9 Älä sit jaa eteenpäin ilman lupaa, eiks niin!
-
- Viestit: 123
- Liittynyt: 08.05.2014 12:17
Re: Painelaakeri asiaa
Jos sitä kesän menee vaa etiäpäin ja ens talvena sit miettii peruutuksenkin eli ens talvena sitten moottori suoraan potkuriakseliin
-
- Viestit: 123
- Liittynyt: 08.05.2014 12:17
Re: Painelaakeri asiaa
Ei kyllä siinä kävi niin että hylkäsin ajatuksen, nyt on potkuriakseli jatkettu ja kone kytkin paketti linjattu akseliin ja käytössä kytkimen oma painelaakeri Mutta edelleenkään en tiedä, että mitä öljyä ja paljon/mihin asti pitää laittaa tonne kytkimeen?
-
- Viestit: 123
- Liittynyt: 08.05.2014 12:17
Re: Painelaakeri asiaa
Eilen kävin koeajaan ja rikkomassa jäitä, ei kytkin suostu pakille menemään. Voiko johtua öljystä? Käykö kuinkaan jos kokeilee esim atf öljyä?
Toinen ongelma oli että kone sammu kierroksista riippumatta jos työnsi vaihteen kokonaan eteen, en ole säätänyt kytkintä sisältä ja se on toiminut edellisellä omistajalla.
Voiko potkuri olla liian iso ja siksi sammuttaa koneen? Muistaakseni koko on 14x8"
Edit: En viitti enempää tukkia perättäisiä viestejä, sain pakin toimimaan kiristämällä pantaa huomattavan paljon.
Toinen ongelma oli että kone sammu kierroksista riippumatta jos työnsi vaihteen kokonaan eteen, en ole säätänyt kytkintä sisältä ja se on toiminut edellisellä omistajalla.
Voiko potkuri olla liian iso ja siksi sammuttaa koneen? Muistaakseni koko on 14x8"
Edit: En viitti enempää tukkia perättäisiä viestejä, sain pakin toimimaan kiristämällä pantaa huomattavan paljon.