Sivu 1/1

Volvo 2002

Lähetetty: 17 Helmi 2013 09:46
Kirjoittaja Jasse
Ostinpa tuossa veneeseen moottorin. Kone on Volvon 2002 ja olen tuossa miettinyt, että miten koneen sammutus, kaasu ja vaihdevaijerin pitäisi toimia.
Tai siis, että mikä olisi järkevin vaihtoehto. Kaikille omat vaijerit vai miten? Toisaalta yksi kahva olis lähempänä sydäntä mutta mites se saadaan toimimaan näille kaikille toiminteille?
Olisko kellään kuvaa heittää tästä aiheesta?
t:Jasse

Re: Volvo 2002

Lähetetty: 17 Helmi 2013 12:02
Kirjoittaja raimå
Älä pelottele perhana Jasse mua:)

Re: Volvo 2002

Lähetetty: 17 Helmi 2013 13:03
Kirjoittaja CC
Kylläpähän se taitaa ykskahvaisissakin olla omat vaijerit vaihteelle ja kaasulle. Ja jos sammutin on mekaaninen, niin sille sitten vielä oma vaijeri tai virittää solenoidi.

Re: Volvo 2002

Lähetetty: 17 Helmi 2013 13:35
Kirjoittaja Jasse
En ainakaan tarkoituksella pelotellut ketään :)

Mutta joo, noin kait se käytännössä menee, siis yksi kahvaisella. Nooh, pitää sitä sitten pähkäillä kun saa motin nostettua veneeseen.
Sammutus pitänee tehdä erillisellä vaijerilla kun näissä koneissa kylmäkäynnistys vaatii tuon samaisen vivun vääntelyä.