Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
-
Donna 28
- Viestit: 2729
- Liittynyt: 08 Tammi 2008 20:10
Viesti
Kirjoittaja Donna 28 » 22 Loka 2012 20:41
Yhteinen nimittäjähän on 3 litran kone ja 4 pyttyä. Eroavuutena koneen väri ja mahdolliset apulaitteet ja saattaahan tehossakin pieniä heittoja olla. Minkälaisia kokemuksia arvon raadin jäsenillä on ko. koneesta,

Sehän on teillä, jos on, perävetolaitteella. Olisin tietysti iloisesti yllättynyt, jos jolla kulla sellainen olisi akselivedolla ja siitä olisi kerrottavana kokemuksia.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua
-
markoaa
- Viestit: 42
- Liittynyt: 05 Huhti 2004 20:43
- Paikkakunta: iittala
Viesti
Kirjoittaja markoaa » 17 Marras 2012 10:53
Meksikolainen pakettiautomoottori , sanoivat us partsissa kun joskus 80 luvun lopulla kyselin osia 4-mercruiseriin.
Joku myös "tiesi"että männät kävisivät v-kasista yms..
Muuten ihan toimiva peli ehkä hieman meluisa verrattuna v-kahdeksikkoihin( sisäperä)
melaisamania
-
Donna 28
- Viestit: 2729
- Liittynyt: 08 Tammi 2008 20:10
Viesti
Kirjoittaja Donna 28 » 22 Marras 2012 22:22
On se kone ollut myös sellaisen coupe mallisen pikkusportin keulalla kuin Chevrolet Nova, tosin tuosta tyyppinemestä en nyt ole sata varma, vaikka täältäkin seudulta löytyy 1 kpl sellaisia entisöitynä. Ja kyllä niitä oli joissakin muissakin jenkkien halpamalleissa samoja koneita. Energiakriisin jälkeen kun piti löytää äkkiä jotai edullista ja vähän kuluttavaa hysteerisille jenkeille.
Donna 28

Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua