Wikströmin imusarjan kuumuminen --> paukkuja kaasarissa
- Jape
- Viestit: 1628
- Liittynyt: 02 Heinä 2003 08:56
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Wikströmin imusarjan kuumuminen --> paukkuja kaasarissa
Ongelma on kun kone lämpiää niin alkaa kaasarista paukkumaan. Johtunee siitä kun imusarja lämpiää liikaa. Mitä vaihtoehtoja ois sen jäähdyttämiseksi. Riittääkö jos lisää koneen jäähdytystä esim ulkoisella pumpulla.
Viimeksi muokannut Jape, 30 Tammi 2005 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jape
- Viestit: 1628
- Liittynyt: 02 Heinä 2003 08:56
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- Viestit: 172
- Liittynyt: 09 Marras 2004 07:47
- Paikkakunta: keuruu
-
- Viestit: 172
- Liittynyt: 09 Marras 2004 07:47
- Paikkakunta: keuruu
tuollaha löytyy se rakennekuva http://www.sci.fi/~oh2bio/wiki/
-Kun tietäis mistä sais paljon rahaa, olisin rikasmies!
- Veli-Matti
- Viestit: 7971
- Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
- Paikkakunta: Varjakka
Bakeliittilaippa antaa varmasti toimivan ensiavun mutta miksi imusarja sitten lämpenee liikaa ihan yhtäkkiä kun se on toiminut ja tehty toimimaan ilman ulkopuolista lisäpumppua? Se olisi se varsinainen vika joka pitäisi korjata... Jokin ehkä estää vedenkiertoa pakosarjalla - onko kanavissa kattilakiveä, onko sinne puristeltu pumpun kauttaa vesivaseliinia liikaa, onko pumpun vaseliini ollut väärän laatuista, jne...?
Paukkuminen kyllä viittaa kaasujen liialliseen höyrystymiseen mutta voihan se vika olla seoksissakin tai sytytyksessä. Jos ne on kunnossa niin sitten vika on vedenkierrossa.
Paukkuminen kyllä viittaa kaasujen liialliseen höyrystymiseen mutta voihan se vika olla seoksissakin tai sytytyksessä. Jos ne on kunnossa niin sitten vika on vedenkierrossa.
Veli-Matti
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
- Jape
- Viestit: 1628
- Liittynyt: 02 Heinä 2003 08:56
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
- Veli-Matti
- Viestit: 7971
- Liittynyt: 08 Loka 2003 21:59
- Paikkakunta: Varjakka
Mitäs se petroolikansi vaikuttaa pakosarjan liialliseen lämpenemiseen - petrooliversiotkin on tehty käymään lämpimäksi bensiinillä ;)
Veli-Matti
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."
- Jape
- Viestit: 1628
- Liittynyt: 02 Heinä 2003 08:56
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
- Jape
- Viestit: 1628
- Liittynyt: 02 Heinä 2003 08:56
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
No katsos Japekki kun markat olivat tiukalla ja petrooli maksoi reilusti alle puolet bensiinin hinnasta... Ja petroolille viritetyillä koneilla pystyi (ja pystyy vieläkin) ajelemaan kaikenlaisella palavalla nesteellä jonka oktaaniluku on siinä viidenkymmenen kieppeillä ja jopa allekin. Tärpätti oli aika yleinen polttoaine niille jotka saivat sitä hommattua vaikkapa paperinjalostuksen sivutuotteena...
- Jape
- Viestit: 1628
- Liittynyt: 02 Heinä 2003 08:56
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti: