wickström w3 kysymys
-
wickström w3 kysymys
koska nämä ovat valmistettu? onko ne kaikki dynastartilla? mikä tämmönen maksaa suurin piirtein? laitan ehkä tämmönen veneseen, kyn toi olympia koputta niin hirveesti.
-
Re: wickström w3 kysymys
En laittaisi W-3:sta, laittaisin ennen , http://www.nettivene.com/moottori/olympia/364973" onclick="window.open(this.href);return false; , sen joutuu kyllä laittamaan veivistä käyntiin, saa siihen jälkiasennettua dynastartin, kun tekee vähän hommia.
-
onko näiden w3 kanssa ollut paljon ongelmia, tämä kone joka on tarjottu mulle on tosi halpa, mutta onko se pelkkä romua?!
-
Olen kuullut, että w2 vai oliko se w1:ssä olis sama vesi- ja öljypumppu kun kolmosessa. Se sitten kertookin jo jotain, että ongelmia saattaa ilmaantua..
Noista jäähdytysongelmista olen kuullutkin,, toinen pää koneesta kuumana ja toinen kylmänä.
Noista jäähdytysongelmista olen kuullutkin,, toinen pää koneesta kuumana ja toinen kylmänä.
Ku kerra ruveta tekemä, nii tehrähän sit kans..
Jos mopo voi karata käsistä, se karkaa,... ja pahasti..
Jos mopo voi karata käsistä, se karkaa,... ja pahasti..
- wikumies
w-3 yleisin syy vedenkierto ongelma vesipumppuna käytettiin kumirataspumppua kun se ei toiminut kunnolla rataspumpulla termostaatit reistailevat ottaisin itse ne pois