ja sitten vain ajelemaan ja kulustusta mittailemaan...
Tuloksia:
Yhdellä koneella tyhjäkäyntiä ( 5 solmua ) kulutus 0,6 L/maili ( 3 L/h )
Kahdella koneella 1350 r/min ( 8,5 solmua ) kulutus 0,9 L/maili ( 7,65 L/h )
Liukukynnyksen ylityksen jälkeen pieni hyppäys kulutuksessa!
Kahdella koneella 1700 r/min ( 12,5 solmua ) kulutus 1,8 L/maili ( 22,5 L/h )
Siitä sitten nopeuden kasvaessa mentiikin kuutuksessa 2 L/mailin paremmalle puolelle.

Vähän suuntaa antava tosin, koska "mittauskanisteri kytketty vain toiselle koneelle,
eli kahdella ajettaessa tuplasin kuutusmäärän olettaen koneiden vievän suunnilleen saman verran.
Myöskään paluuletkun polttoainemäärää ei ole huomioitu, mutta ei sieltä kaiketi merkittävää määrä
polttoainetta takaisin tule?
Summasummarum:
Aikamoinen ero toimintasäteessä takillisella ( 530 L ) jos olisi aikaa ajella hiljaa...
Max. nop. 20 solmua 220 mailia / 11h
ja 5 solmun köröttelyllä 883 mailia / 177 h
