scatra kiinni laatikkoon?
-
-
Ilkka viittasin kuva-sanalla Merimakkaran kuvaan, koska se on ainoa kuva joka aukeaa mun koneella, ilmeisesti se, siis sinun kuvasi aukeaa jollakulla.
Hitaana kirjoittajana yritän ehkä liiaksikin lyhentää tekstiä, esim tässä tapauksessa yhdellä sanalla joka aiheutti sekaannuksen ,sorry.
Mun (ehkä erikoisen) ajattelutavan mukaisesti kun vastaan Merimakkaran kysymykseen, niin myös viittaan hänen kuvaansa.
Matti
Hitaana kirjoittajana yritän ehkä liiaksikin lyhentää tekstiä, esim tässä tapauksessa yhdellä sanalla joka aiheutti sekaannuksen ,sorry.
Mun (ehkä erikoisen) ajattelutavan mukaisesti kun vastaan Merimakkaran kysymykseen, niin myös viittaan hänen kuvaansa.
Matti
- ijp
Pahoittelen sekoiluani. En tajunnut, että kuvani ei näy kaikille.matti kirjoitti:Ilkka viittasin kuva-sanalla Merimakkaran kuvaan, koska se on ainoa kuva joka aukeaa mun koneella, ilmeisesti se, siis sinun kuvasi aukeaa jollakulla.
Tässä suora linkki kuvaan: http://picasaweb.google.fi/ipalos5/Seka ... 1440582562
Ilkka
- Notreal
Joo ja yes.Simon kirjoitti:Eikä sitten varmaan ole näin, kyllä nuo olakket ovat oikeastaan tärkeimmät osiot, että voi linjata koko paketin "kasaan".
Mutta tuntien sinun huumotintajun, niin tämähän on juuri sitä!!!

Itelläs on huumoria jos väität että välilaippa jotain linjaa...
Laitan susta kohta sarjakuvan julkiseen levitykseen jos et heti lopeta.
Notreal
Veneilyä Suomessa jo ensimmäisessä sukupolvessa.
Princess OJ8834
Princess OJ8834
- ijp
- Notreal
Korjaan vähän sanavalintojani....
Ne ulokkeet on ihan ok.
Jos käy niin että käsillä olevan materiaalin paksuus
ei riitä ulokkeisiin, niin ilmankin pärjää oikein hyvin.
Kiinnitysreikien mittatarkkuus vaatimus hieman kasvaa ilman olakkeita.
Ne ulokkeet on ihan ok.
Jos käy niin että käsillä olevan materiaalin paksuus
ei riitä ulokkeisiin, niin ilmankin pärjää oikein hyvin.
Kiinnitysreikien mittatarkkuus vaatimus hieman kasvaa ilman olakkeita.
Notreal
Princess OJ8834
Princess OJ8834