Terve kaikki!
Olis tarvetta kaverille, joka voisi tutkia ostamani meridieselin Albin AD-2 vuodelta 1966 kunnon ja tehdä tarvittavat säädöt. Moottori käy kauniisti, mutta olisi mukava jos joku alan mies sen kävisi läpi, niin voisi turvallisin mielin lähteä vesille. Ostin myös moottoriin Martecin lämmönvaihtimen, niin samalla kyseinen herra voisi tarkastaa olenko sen oikein asentanut. Tämä ei ole sitten hyväntekeväisyyskeikka. Vene sijaitsee Turun lähellä Ruskolla.
Kuka huoltaisi Turun seudulla Albin AD-2 dieselin v.1966?
-
-
-
Re: Kuka huoltaisi Turun seudulla Albin AD-2 dieselin v.1966?
Minulla on AD-21, melkein sama kone. Olen purkanut vaihdelaatikon ihan osiin ja huoltanut sen. Koneeseen olen tehnyt lähes kaiken. Ei ole kyllä kovin monimutkainen huoltaa ja säätää itse. Tuolta löytyy osia: http://www.albinmotor.com/AlbinMotor/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jonkun verran suolaisia hintoja mutta joitain osia ei muualta löydy.
Minulla on yksi AD-2 alkuperäinen vaihdelaatikko, jos tulee joskus tarvetta...Samoin löytyy alkuperäinen huoltokirja ja varaosakirja..
Itse asustelen kyllä Lempäälässä, eli en voi auttaa tuossa tarkistuksessa..
Jonkun verran suolaisia hintoja mutta joitain osia ei muualta löydy.
Minulla on yksi AD-2 alkuperäinen vaihdelaatikko, jos tulee joskus tarvetta...Samoin löytyy alkuperäinen huoltokirja ja varaosakirja..
Itse asustelen kyllä Lempäälässä, eli en voi auttaa tuossa tarkistuksessa..