wiku w3 ei ota täysiä kierroksia
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Touko 2008 20:24
- Paikkakunta: UUSIKAUPUNKI
wiku w3 ei ota täysiä kierroksia
eli ongelma on:viime kaksi kautta wiku on pelittänyt kuin käkikello,mutta nyt temppuilee:keväällä kun laskin paatin niin toimi hienosti.kahden tunnin ajon jälkeen rupesi paukuttelemaan kaasarissa niin pahasti että ei meinattu päästä laituriin,jaksoi käydä ainoastaan tyhjäkäynnillä.syyksi paljastui tulpat :ngk a6 ei toimi ,onneksi oli paatissa iänikuisen ruosteiset boschit,niillä hävisi paukut kaasarista.nyt toimii muuten mutta ei jaksa kiertää kunnolla ajossa ,vapaalla kuitenkin kiertää.potkuri ei ahista kun kiersi ngk.llä kivasti sen aikaa mitä ne toimis,kun kaasun kääntää täysin auki niin jotenkin "mooaa"...... imu ääni kasvaa mutta kone meinaa tupehtua,puoli kaasulla kiertää sen mitä kiertää...kaasaria on säädetty suuntaan jos toiseen ja käy tosi nätisti tyhjäkäynnilla ja vaihde päällä myös......keväällä putsasin kaikki vesikanavat joten lämpö ei ole ongelma,myös kaikki uudet tiivisteet vaihdoin
-
- Viestit: 137
- Liittynyt: 16 Maalis 2007 12:18
- Paikkakunta: mustasaari
Kuulostaa siltä että ei saa bensaa riittävästi.Tarkista hajotinsuutin ainakin ja että bensaa tulee kunnolla kaasarille (suodatin tukossa)Niin ja ettei ole imuvuotoja;silloin se kyllä ryntäisi tyhjäkäynnillä jne...( Ei toimi mullakaan A6 tulpat montaa tuntia;bossilaisia saa kyllä joistain liikkeistä Elektroparts ainakin)
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Touko 2008 20:24
- Paikkakunta: UUSIKAUPUNKI
-
- Viestit: 183
- Liittynyt: 05 Heinä 2006 20:53
Käytän aina polttoaineen jäänestoa ettei ongelmia veden kanssa tule.
Kerroit että kaasaria on säädetty ja käy hyvin tyhjäkäyntiä. Siis onko säädetty sekä tyhjäkäynnin seosta että pääsuuttimen seosta? Kuulostaisi siltä että pääsuuttimen säätö olisi liian vähän auki tai vettä/roskia pääsuutin piirissä.
Kerroit että kaasaria on säädetty ja käy hyvin tyhjäkäyntiä. Siis onko säädetty sekä tyhjäkäynnin seosta että pääsuuttimen seosta? Kuulostaisi siltä että pääsuuttimen säätö olisi liian vähän auki tai vettä/roskia pääsuutin piirissä.
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Touko 2008 20:24
- Paikkakunta: UUSIKAUPUNKI
-
- Viestit: 183
- Liittynyt: 05 Heinä 2006 20:53
Tulpat on itselläkin tummat pienillä kierroksilla vaikka tyhjäkäynnin seos on kyllä kohdallaan. Isommilla kierroksilla tulpat kyllä pysyy ruskeina vaikka pääsuutin ei ole pienelle ruuvattukkaan.
Säädin sytytystä paljon aikaisemmalle ja kierroksia ja voimaa tuli reippaasti lisää ja myös tulppien väri vaaleni.
Säädin sytytystä paljon aikaisemmalle ja kierroksia ja voimaa tuli reippaasti lisää ja myös tulppien väri vaaleni.
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Touko 2008 20:24
- Paikkakunta: UUSIKAUPUNKI
noniin tulppien nokeentumisen syy rupes selviämään kun purin kannet ja sylinterit pois vuotavan pakosarjan takia,luulen ainakin....kaikissa palotiloissa oli semmonen parin millin tahmea nokikerros vaikka en ole ajanut kuin n.6h puhdistuksen jälkeen:kone käy liian kylmänä kun poistin termarit keväällä huollon yhteydessä täälläkin palstalla vaikuttaneen henkilön suosituksesta.... laitoin wahlerin 60 c termarit takaisin ja vkl pöräytän wikun käymään.... hain myös bossin uudet kipinät ..luulen että lakkaa tulpat nokeentumasta
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Touko 2008 20:24
- Paikkakunta: UUSIKAUPUNKI