wikström w3 tietoa

Vanhat moottorit ja niihin liittyvä tekniikka, akselistot, ohjausjärjestelmät; puuveneilyn rautapuoli.
masakom
Viestit: 10
Liittynyt: 22 Heinä 2006 22:05
Paikkakunta: alajärvi

wikström w3 tietoa

Viesti Kirjoittaja masakom » 23 Heinä 2006 12:17

elikkäs ostin keväällä veneen(replot) jossa on wikströmin bensa w3,luultavasti.kokemusta keskimoottoreista ei juurikaan vielä ole mutta luulisin sen olevan w3.ainaski kolmepyttynen se on!
jälkilämpö mietityttää.miten korkealle se saa nousta?ajossa lämmöt 50c molemmin puolin ja vaikka tyhjäkäyttää(jäähyttelee)ajon jälkeen jonkun minuutin niin lämmöt nousee sammuttamisen jälkeen joskus yli 90asteen.onko normaalia?
entäpä missä vika kun joskus kuumana startatessa ei lupaakkaan lähteä vaan 5-10 min odottelun jälkeen ei mitään ongelmaa!kaasarissako vika vai missä?uudet tulpat on jo tilattu jo se vaikka ois siit kiinni
mutta kysymyksiä varmaan tulee vielä jatkossakin ainakin niin kauan kunnes osaan itse alkaa vastailemaan niihin!
"veneily on ihmisen parasta aikaa"

dieselmoottori
Viestit: 183
Liittynyt: 05 Heinä 2006 20:53

Viesti Kirjoittaja dieselmoottori » 23 Heinä 2006 13:02

Itsellä ei ole lämpömittaria W2:ssa mutta eipä kai tuosta jälkilämmöstä mitään haittaa ole. Kuumana itsellä lähtee käyntiin aivan kaasu pohjassa startilla jonkun aikaa startaten. Vähän aikaa odottaa niin lähtee normaalisti. Bensa keittää kuumana kaasarissa .Paksu bakeliittinen tai vastaava tiiviste voisi auttaa kaasarin tiivisteenä jos sekään.

miimy
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Heinä 2006 07:09
Paikkakunta: Nokia

w 3

Viesti Kirjoittaja miimy » 24 Heinä 2006 12:54

mulla samanlainen w 3 ei mitään ongelmia käynti hommeleitten eikä lämpöjen aloita tulppien vaihdolla vois vaikka auttaa mut muista sama lämpöarvo tulpat motonetista saa ainakin kohtuu hinnalla

Vastaa Viestiin