Lapsellista

Kirjoita palautetta Puuvene.fi:stä; esitä parannuksia ja linkkivinkkejä, raportoi viallisista linkeistä tai kehu ja kannusta.
Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Lapsellista

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 09.09.2009 22:11

Huomasin tuossa äsken, että valikossa kirjoittaville voisi laittaa ainakin omien viestien osalta etuliitteitä, jotka sitten kertoisivat minulle, minkälainen kaveri on vastannut. En
tietääkseni ole rasisti, siis hyväksyn erilaiset etniset ryhmät jne. Miksi minun täytyisi yhtä-äkkiä lyödä leima minulle yksityisviestejä tai muita viestejä lähettävän kaverin "otsaan", onko hän vihamies vai ei. Ei kai tämän palstan tarkoituksena voi olla kirjoittajien leimaaminen milloin milläkin lapsellisella nimikkeellä. Jos joku on kanssani eri mieltä tai vähän vaikka naljailee tietämättömyyttäni, olisiko minun rangasitava tätä henkilöä laittamalla sen nimimerkin jotenkin pannaan. Minusta erilaiset mielipiteet ja niiden esittäjät ovat se rikkaus, jolla tämäkin palsta elää, eikä se, että minun pitäisi olla jotain mieltä näiden kirjoitusten takana olevista henkilöistä. Koulumaailmassa tästä sanottaisiin "ettei Puuvene. fi keskustelufoorumi ole oikein kasvattava, vaan lietsoo tavallaan eriarvoisuutta ja ennakkoluuloja".
Donna 28 :-( :-( :-(

Avatar
jouhok
Viestit: 80
Liittynyt: 06.11.2005 13:48
Paikkakunta: Parikkala

Re: Lapsellista

Viesti Kirjoittaja jouhok » 09.09.2009 22:51

Tuolle "ominaisuudelle" ei taida edes palstan ylläpitäjät mahtaa mitään. Yhden keskustelupalstan ylläpitäjänä en ainakaan minä löytänyt mahdollisuutta vaikuttaa tuohon toimintoon. Se tulee tämän alustan mukana halusi tai ei. Jos joku keksii, miten tuo "lajittelu" poistetaan, niin kertokaa minullekin.

Jouni H

Vastaa Viestiin