Punaiset otsikot....

Kirjoita palautetta Puuvene.fi:stä; esitä parannuksia ja linkkivinkkejä, raportoi viallisista linkeistä tai kehu ja kannusta.
Avatar
Veli-Matti
Viestit: 7971
Liittynyt: 08.10.2003 21:59
Paikkakunta: Varjakka

Punaiset otsikot....

Viesti Kirjoittaja Veli-Matti » 09.08.2009 9:18

Vanhassa foorumissa luetut uudet viestit automaattisesti nollautuivat vanhoiksi mutta tässä uudessa ei niin käy vaan ne pitää erikseen "merkitä luetuiksi" - ainakin minun koneella. Onko vika foorumissa vai jossain mun asetuksissa?
Veli-Matti

http://www.varjaagi.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

http://kuvablogi.com/nayta/1972556/" onclick="window.open(this.href);return false;


"Aina löytyy eskimoita, jotka osaavat neuvoa kongolaiselle miten selvitä parhaiten helteessä..."

Avatar
Jenu
Viestit: 186
Liittynyt: 06.10.2006 7:34
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Punaiset otsikot....

Viesti Kirjoittaja Jenu » 10.08.2009 21:00

Kyllä mulla ainaski otsikot harmaantuu ittekseen......

Avatar
Olli M
Viestit: 40
Liittynyt: 14.12.2007 15:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Punaiset otsikot....

Viesti Kirjoittaja Olli M » 12.08.2009 14:03

Jenu kirjoitti:Kyllä mulla ainaski otsikot harmaantuu ittekseen......
Ai vaikka et avaisi kyseistä viestiketjua foorumikäyntisi aikana?

Mä valittelin samaa ominaisuutta kuin V-M tuolla yleisessä palautteessa aiemmin. Aiemmassa versiossa (ainakin mulla) viestiketju, johon oli ollut tullut uusia viestejä edellisen käynnin jälkeen näkyi punaisella ja kaikki muut harmaalla. Eli vaikka jotain ketjua ei koskaan avaisikaan, seuraavalla käynnillä se näkyi harmaalla. Kaikkia ketjuja ei jaksa seurata ja sen takia vanha käytäntö oli mun mielestä kivempi.

Avatar
Olli M
Viestit: 40
Liittynyt: 14.12.2007 15:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Punaiset otsikot....

Viesti Kirjoittaja Olli M » 12.08.2009 14:07

Hei |+| , nyt vasta löysin tuon "Merkitse kaikki ketjut luetuksi" linkin... Toi helpottaa vähän uusien ketjujen erottelemista.

Vastaa Viestiin