testataan jos toimii! :)

Kirjoita palautetta Puuvene.fi:stä; esitä parannuksia ja linkkivinkkejä, raportoi viallisista linkeistä tai kehu ja kannusta.
Avatar
lacrits68
Viestit: 463
Liittynyt: 31.07.2006 16:42
Paikkakunta: ulkomaat, Uumaja, Swe
Viesti:

testataan jos toimii! :)

Viesti Kirjoittaja lacrits68 » 17.06.2009 17:34

no toimiikos?
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do, than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." - Mark Twain

Toni_V
Viestit: 328
Liittynyt: 19.09.2005 9:15
Paikkakunta: Lpr

Re: testataan jos toimii! :)

Viesti Kirjoittaja Toni_V » 18.06.2009 14:52

toimii toimii ! Ja ihan hyvältä näyttää kunhan tätä tottuu käyttämään.

tekfix
Viestit: 30
Liittynyt: 20.04.2009 16:02
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: testataan jos toimii! :)

Viesti Kirjoittaja tekfix » 18.06.2009 18:28

.. ja kunhan saadaan lastensairaudet korjattua... :-)

Hyvää Juhannusta kaikille! Nyt alkaa kesä!
Viimeksi muokannut tekfix, 19.06.2009 16:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Re: testataan jos toimii! :)

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 18.06.2009 18:55

Minä olen vissiin niin vahoillinen ja konservatiivi, etten oikein sulata tätä vaihdosta.
Kun tänne on niin hankala tulla, yritin vanahalla Donna 28:lla sisään, se ei sitä ensin huolinut ja kyseli salasanoja, yritin uudelleen ja kirjoitin tietysti väärin Donnani näin donna 28 ja se alkoi herjaamaan, tämä ohjelma, pyytämään salasanaa ja kuin annoin sen, valitti kone, että donna on varattu. No, onhans se, kun se on minun. En nyt sitten tiedä, miten onnistuin pääsemään sisään, kai pirunmoinen kiroilu auttoi, mutta jos tämä on näin hankalaa jatkossa, voi olla etten viihdy turhanpäiväisen keksinnön kanssa vaan ainakin kesän keskityn veneilyyn.
Tää nyt oli taas sitä fossiilin puhetta, niin kuin Notreal sanoisi ja jos totta puhutaan, niin
sitähän se on.
Hyvät Jussit minultakin kaikille käyttäjille ja erityisesti edellämainitsemalleni Notikalle Porvooseen, Simolle Turkkuseen, Veli-Matille Oulunsaloon, Japelle, jonnekin Jojensuuhun,
Lackritsille Ruottinmaalle, Jäämeren miehelle ja Höylätohtorille ja ennenkaikkea teille muillekin, jotka näihin jorinoihin olette aktiivisesti osallistuneet.
Donna 28

Vastaa Viestiin