Kuvat näkymään ilman kirjautumista?

Kirjoita palautetta Puuvene.fi:stä; esitä parannuksia ja linkkivinkkejä, raportoi viallisista linkeistä tai kehu ja kannusta.
MÖsteri
Viestit: 1229
Liittynyt: 11.07.2006 23:34
Paikkakunta: Dragsfjärd

Kuvat näkymään ilman kirjautumista?

Viesti Kirjoittaja MÖsteri » 15.05.2015 16:40

Hei,

Tietääkö joku, miten kuvat saa näkymään ilman kirjautumista? Osalla kirjoittajista näkyy, ja osalla kai ei. Ainakin mun liitteenä lisäämät kuvat antavat ilmoituksen "Sinulla ei ole tarvittavaa lupaa" tai jotain suunnilleen tuollaista. Katsoin asetukset, UKK:n ja haun, mutta mistään ei löytynyt apua..

Puuveneen konehuone
Viestit: 45
Liittynyt: 14.02.2014 21:40

Re: Kuvat näkymään ilman kirjautumista?

Viesti Kirjoittaja Puuveneen konehuone » 15.05.2015 16:56

Moi - juu, tietää :)

Eli kuvat jotka on laitettu tänne foorumille ovat kirjautumisen takana - tähän on pari syytä ollut ymmärtääkseni, eli kuvien "lainaus" muualle ja toisaalta tiedonsiirtokaistan säästäminen. Kaista ei enää ole ongelma, mutta tuo kuvien lainaaminen voi olla. Eli jossain tapauksessa esim. joku voi viritellä myynti-ilmoituksen vaikka jollekin netin myyntipalstalle ja laittaa täältä kuvat aivan toisesta veneestä sinne näkösälle.

Sellaiset kuvat jotka ovat sitten ulkopuolisessa palvelussa, Flickr tms. näkyvät kaikille, myös kirjautumattomille.

Mulle passaa se, että kuvat näkyvät kaikille, mutta on ratkaisuna etenkin käyttäjistä kiinni halutaanko kuvat avoimeen jakoon?

-Reko

Northling
Viestit: 2755
Liittynyt: 23.04.2003 11:16
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Kuvat näkymään ilman kirjautumista?

Viesti Kirjoittaja Northling » 15.05.2015 18:30

Moro

Käytän itse puuvenepalstan ulkopuolisille servereille tallentamiani kuvia. Esim PhotoBucket tai FaceBook.
Kuvat saa liitettyä tuosta yllä olevasta Img napista[ img]kuvan URL osoite[/img ]

Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing

Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Re: Kuvat näkymään ilman kirjautumista?

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 16.05.2015 21:55

Nortti, mistä saan näppihäiriön useampaan kertaan tulleen viestin poistettua, yksikin oli rittänyt tänään Laituriparlamentin vene vesillä osioon.
Terv.
Donna 28
Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua

Vastaa Viestiin