Hei,
Tietääkö joku, miten kuvat saa näkymään ilman kirjautumista? Osalla kirjoittajista näkyy, ja osalla kai ei. Ainakin mun liitteenä lisäämät kuvat antavat ilmoituksen "Sinulla ei ole tarvittavaa lupaa" tai jotain suunnilleen tuollaista. Katsoin asetukset, UKK:n ja haun, mutta mistään ei löytynyt apua..
Kuvat näkymään ilman kirjautumista?
-
-
Re: Kuvat näkymään ilman kirjautumista?
Moi - juu, tietää
Eli kuvat jotka on laitettu tänne foorumille ovat kirjautumisen takana - tähän on pari syytä ollut ymmärtääkseni, eli kuvien "lainaus" muualle ja toisaalta tiedonsiirtokaistan säästäminen. Kaista ei enää ole ongelma, mutta tuo kuvien lainaaminen voi olla. Eli jossain tapauksessa esim. joku voi viritellä myynti-ilmoituksen vaikka jollekin netin myyntipalstalle ja laittaa täältä kuvat aivan toisesta veneestä sinne näkösälle.
Sellaiset kuvat jotka ovat sitten ulkopuolisessa palvelussa, Flickr tms. näkyvät kaikille, myös kirjautumattomille.
Mulle passaa se, että kuvat näkyvät kaikille, mutta on ratkaisuna etenkin käyttäjistä kiinni halutaanko kuvat avoimeen jakoon?
-Reko
Eli kuvat jotka on laitettu tänne foorumille ovat kirjautumisen takana - tähän on pari syytä ollut ymmärtääkseni, eli kuvien "lainaus" muualle ja toisaalta tiedonsiirtokaistan säästäminen. Kaista ei enää ole ongelma, mutta tuo kuvien lainaaminen voi olla. Eli jossain tapauksessa esim. joku voi viritellä myynti-ilmoituksen vaikka jollekin netin myyntipalstalle ja laittaa täältä kuvat aivan toisesta veneestä sinne näkösälle.
Sellaiset kuvat jotka ovat sitten ulkopuolisessa palvelussa, Flickr tms. näkyvät kaikille, myös kirjautumattomille.
Mulle passaa se, että kuvat näkyvät kaikille, mutta on ratkaisuna etenkin käyttäjistä kiinni halutaanko kuvat avoimeen jakoon?
-Reko
-
- Viesti:
Moro
Käytän itse puuvenepalstan ulkopuolisille servereille tallentamiani kuvia. Esim PhotoBucket tai FaceBook.
Kuvat saa liitettyä tuosta yllä olevasta Img napista[ img]kuvan URL osoite[/img ]
Nortti
Käytän itse puuvenepalstan ulkopuolisille servereille tallentamiani kuvia. Esim PhotoBucket tai FaceBook.
Kuvat saa liitettyä tuosta yllä olevasta Img napista[ img]kuvan URL osoite[/img ]
Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
- Donna 28
Nortti, mistä saan näppihäiriön useampaan kertaan tulleen viestin poistettua, yksikin oli rittänyt tänään Laituriparlamentin vene vesillä osioon.
Terv.
Donna 28
Terv.
Donna 28
Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua