Puvenenetissä vikaa?
-
- Viesti:
Puvenenetissä vikaa?
Moro
Onko Puvenentissä jotain vikaa vai mun päässä, kun laituriparlamentissa kaikki viestit näkyy punaisina eli lukemattomina eikä auta vaikka klikkaa luetuiksi?
puvenekeskustelussa uusin viesti 06.11.2009 11:15 etusivun palkissa.
Nortti
Onko Puvenentissä jotain vikaa vai mun päässä, kun laituriparlamentissa kaikki viestit näkyy punaisina eli lukemattomina eikä auta vaikka klikkaa luetuiksi?
puvenekeskustelussa uusin viesti 06.11.2009 11:15 etusivun palkissa.
Nortti
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
- Jape
- Viesti:
Re: Puvenenetissä vikaa?
Samaa teki mullakin että koko foorumi oli punasena, mutta nyt ne sai klikkailtua luetuiksi. Mikä lienee
-
- Viesti:
Moro
Juu nyt toimii taas, mikä lie flunssa tai joku sikatauti iskeny?
N
Juu nyt toimii taas, mikä lie flunssa tai joku sikatauti iskeny?
N
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
-
Olisko mahdollista jotenkin systeemissä resetoida noi punaset veke?
Mulla on parissakin palstassa punaisena ainakin 4 sivua. Melkoinen kliksuttelu siitä tulee, jos pitää käsipelillä harmaannuttaa kaikki.
Risto
Mulla on parissakin palstassa punaisena ainakin 4 sivua. Melkoinen kliksuttelu siitä tulee, jos pitää käsipelillä harmaannuttaa kaikki.
Risto
- Jape
- Viesti:
Kun pääsivulta klikkaa johonkin osioon niin sillä sitten lukee oikealla ylhäällä "merkitse viestit luetuiksi". Sitä klikkaamalla saa harmaaksi koko sivun
-
Kiitos kiitos
Tuota nappia etsin, mutta puusilmä mikä puusilmä. :(
Risto
Tuota nappia etsin, mutta puusilmä mikä puusilmä. :(
Risto