Uusi osio: Veneily?

Kirjoita palautetta Puuvene.fi:stä; esitä parannuksia ja linkkivinkkejä, raportoi viallisista linkeistä tai kehu ja kannusta.
jomppe
Viestit: 28
Liittynyt: 01.04.2007 23:26

Uusi osio: Veneily?

Viesti Kirjoittaja jomppe » 21.07.2010 0:43

Terve,

Itse harvakseltaan tänne kirjoittavana mutta ahkerasti lukevana on helppo panna merkille täällä käytävän keskustelun tietynlainen rento asiallisuus, jollaista on vaikea muilta veneaiheisilta palstoilta löytää (vrt. esim suomi24). Siksi olisi hauskaa lukea nimenomaan täällä puuvene.fi:ssä tekniikkapainotteisen keskustelun lisäksi enemmän tarinaa itse veneilystä, navigoinnista ja laitteista, hyvistä luonnonsatamista, matkakertomuksia yms. tämän porukan kirjoittamana.

Siitäpä tuli siis mieleeni että itse veneilyltä puuttuu täältä sopiva osasto. Laituriparlamentti kun on nimensä mukaisesti enemmänkin laituriparlamentti. ;-)

Avatar
Olli M
Viestit: 40
Liittynyt: 14.12.2007 15:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi osio: Veneily?

Viesti Kirjoittaja Olli M » 21.07.2010 13:45

Mäkin tykkään lukea juttuja venereissuista, täällä on tullut luettua monia todella hervottomia ja mielenkiintoisia juttuja. Vielä melko kokemattomana veneilijänä niistä myös oppii paljon hyödyllisiä tietoja. Tarinoita löytyy nyt laituriparlamentista sekä kotisivuja ja linkkivinkkejä ja tapahtumat osastoista. En kuitenkaan ole varma tuleeko kirjoituksia niin paljon, että niille pitäisi perustaa oma osasto. Mielestäni erityisesti laituriparlamentti on ihan hyvä paikka niille. Ehkä uusi osasto voisi saada aikaan enemmän kirjoituksia?

Avatar
luototo
Viestit: 78
Liittynyt: 11.11.2011 15:12
Paikkakunta: Parainen

Re: Uusi osio: Veneily?

Viesti Kirjoittaja luototo » 07.12.2011 15:41

Tämä on hyvä ehdotus. Miksei tätä ole toteutettu? Tänne voisi kerätä erilaisia puuveneystävällisiä retkikohteita, mukavia rantaravintoloita, luonnon nähtävyyksiä, kivoja reittejä yms.

Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Re: Uusi osio: Veneily?

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 12.12.2011 21:00

Jospa Jape vaikka yrittäisi ainakin kertoa, jos jotain esteitä, mistä lie formaatti saatu tälle palstalle, mutta paremman puutteessa, joku voisi aloittaa sarjaa laituriparlamentin puolella, sillä vastuuhan on siellä ainoastaan ja vain ainoastaan lukijalla. Sehän on vain eduksi näissä puolivirallisissa matkakertomuksissa mm.
Donna 28 :)
Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua

Avatar
ADAMAS
Viestit: 109
Liittynyt: 02.06.2014 18:14
Paikkakunta: oulu

Re: Uusi osio: Veneily?

Viesti Kirjoittaja ADAMAS » 02.07.2014 20:55

Jomppe puhuu asiaa,munki mieleen olis erillinen osio kaikelle em jutustelulle,poikis varmasti asiaa,jota monikaan ei muuten viittis kertoilla,ajatuksena,ettei ehkä sovi minnekkään osioon,jos olis erikseen,saataisiin lukea/katsella vaik minikertomuksia ja tilanne päällä olo juttuja kuvineen.tietty kiinnostais,oikeide veneilijöiden pidemmätki kertomukset,tie vaik jäis sytöt päälle ja tulis pakottava tarve risteillä itsekin jonkun muun sielua elvyttäviin maisemiin.onko tää ajatus jo haudattu,ku ei jatkoa ole tullu?
mun mielestä..

Vastaa Viestiin