Häät

Ilmoita kalenteriimme kesän tapahtumia, kerro kokemuksia edellisiltä vuosilta, kysele mukaan lähtijöitä tai etsi gastin paikkaa kesän purjehduksiin
JussiK
Viestit: 314
Liittynyt: 20.01.2006 14:24
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Häät

Viesti Kirjoittaja JussiK » 20.08.2012 10:58

pappia tarvittiin kotkassa 18p la. vanha kunnon Inga-Lill kantoi hääväen ja kuljetti kirkonmaahan, ja Su .takaisin Kantasatamaan
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Jussi K

Avatar
Donna 28
Viestit: 2729
Liittynyt: 08.01.2008 21:10

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja Donna 28 » 17.09.2012 20:13

Pastori näyttää olevan kauniinpaa sukupuolta. Jos menit itse naimisiin, niin onneksi olkoon. !!! Kuvasta kun ei voi päätellä yhtään enempää ja mitä laivaan tulee, niin täytyi varmaan olla jonkinlaista lukkarin rakkautta siihenkin morsiammen ohella, sillä Kotkan oma laivahan on Vivan, joka siellä pitää kotisatamaa, toisin kuin Inga-Lill.
Donna 28 :))
Varsinaisen veneen nimi on D. Into. Rojektivene on vielä nimetön - sillä on kyllä nimi, mutta se ei tyydytä minua

JussiK
Viestit: 314
Liittynyt: 20.01.2006 14:24
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Häät

Viesti Kirjoittaja JussiK » 02.10.2012 10:46

Kiitos. itse olin toisessa pääosassa, ja kyllä, Vivan köllötteli ihan siinä muutaman kymmenen metrin päässä, neuvotteluja kyllä käytiin heidänkin kanssa ,mutta tällä kertaa päädyttiin Inga-Lill,iin
ei siksi että Vivanissa jotain vikaa olisi ollut ,Vaan siksi että Lilli on se eka alus noissa kaljaaseissa johon tutustuin n. 15v sitten. Tilaisuus oli täydellisen onnistunut, toki suuri kunnia siitä lankeaa Ilmojen haltijalle.
Voin suositella lämpimästi kaikille hääpaikkaa miettiville. ja tietysti moneen moneen muuhunkin tilaisuuteen sopii nämä vallan mukavat alukset.
Jussi K

Vastaa Viestiin