Kuinka nopeasti liitukitti kuivuu? Tein melko paksua kittiä, jossa on puolet vernissaa ja puolet pellavaöljyä ja laitoin sitä ruuvinreikiin + petasin pohjatulpan sileämmäksi. Seuraavana päivänä kitti oli vielä kuin juuri veivattua...?
Toinen kysymys on, että jos ei liitukitti ehdikään nyt tähän kevääseen kuivua, onko olemassa jotain ei niin perinnemönjää, joka toimisi nopeammin kutakuinkin samalla meiningillä?
Kolmas: Remoxin äijä väitti, että pineeritärpätti on keksintö, jota ei käytetä juurikaan kuin suomessa ja tavallinen tärpätti käy hienosti lakan ohentamiseen? Koijattiinko taas apinaa?
Kitti+muita kysymyksiä
-
Re: Kitti+muita kysymyksiä
Itse kittasin 3viikkoa sitten pinta elää vielä toisin paikoin, kitti ei taida kovettuakaan kun ajan kanssa. Kitti ei tarvitse muuta kuin liitujauhoa,vernissaa,maaväriä jos haluaa siihen väriä. Olen kyllä funtsannu koska siihen päälle sopii lakan laittaa.
-
- Viesti:
Moro
Liitukitin idea onkin se etteise kovetu koskaan tai jos kovettuu niin se ei enään toimi eli jousta reiässään puun eläessä.
Kyllä siihen päälle voi maalata vaikkei se kovaa olekaan, se kuuluukin olla pehmeää ja joustavaa.
N
Liitukitin idea onkin se etteise kovetu koskaan tai jos kovettuu niin se ei enään toimi eli jousta reiässään puun eläessä.
Kyllä siihen päälle voi maalata vaikkei se kovaa olekaan, se kuuluukin olla pehmeää ja joustavaa.
N
PS. Yllä oleva teksti on minun näkemykseni asiasta, eikä välttämättä edusta yleistä näkemystä. Sinulla on oikeus olla eri mieltä. Pidätän oikeuden muuttaa käsitystäni. Scylla Ottiliana, https://www.youtube.com/ottilianasailing
-
Ok. Kiitti tiedoista. Yli siis vaan kunhan säät sallii.. ![cool 8]](./images/smilies/icon_cool.gif)
![cool 8]](./images/smilies/icon_cool.gif)