sika primeri 290 dc
-
sika primeri 290 dc
Olipa yllätys ton pienen purkin hinta n. 50 ekee. Onkohan olemassa jotain vastaavaa haalvemmalla? Niin pieni primerointi kyseessä ettei viittis ostaa. 8\
- Jape
- Viesti:
Re: sika primeri 290 dc
Hinta riippuu aika paljon ostopaikasta, halvimmillaan oon löytäny sitä Joensuun prismasta kympillä, se muutaman desin purkki.
- ainur
Fixus-varaosaliike mainostaa tota 29,90 eke/2.5 dl.
onhan se päivä vielä huomennakin...
Alkuperäinen ja uudistettu,kuvat.
http://kuvablogi.com/nayta/787758/" onclick="window.open(this.href);return false;
Alkuperäinen ja uudistettu,kuvat.
http://kuvablogi.com/nayta/787758/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Biltema myy omalle kansimassalleen tarkoitettua primeria samanlaisessa sievässä alumiinipurkissa, 2,5dl maksaa ~10€. En ole (vielä) kokeillut mutta eiköhän tuo pelaa. Mitähän kamaa tuo primeri mahtaa olla, aika suolainen tosiaan tuo Sikan primerin hinta.
-
Bauhaus myy myös sika tuotteita-en muista hintaa, mutta halvemmalla kuin tuo.
-
Hyvä. Toi hinta olikin venealan liikkeessä joka alkaa W:llä. Eikun prismaan tai bauhaussiin.
-
Noi primerit näköjään sisältää MDI:tä n. 5 % ja loput liuotinta, pääosin etyyliasetaattia.
Terpolilta ja muiltakin jotka myyvät 2-k polyuretaaneja voi kysäistä josko myyvät uretaanin MDI kovetinta erikseen. Sen kilohinta liikkuu jossakin 3-4 egen tietämillä isommissa määrin ; kannattaa kysyä myös firmoista jotka tekee hommia 2-k uretaanien kanssa.
Olen sekoitellu vastaavan primerin itse omaan käyttöön, ja imeytyy tosi hyvin puuhun tuolla etyyliasetaatilla laimennettuna.
Terpolilta ja muiltakin jotka myyvät 2-k polyuretaaneja voi kysäistä josko myyvät uretaanin MDI kovetinta erikseen. Sen kilohinta liikkuu jossakin 3-4 egen tietämillä isommissa määrin ; kannattaa kysyä myös firmoista jotka tekee hommia 2-k uretaanien kanssa.
Olen sekoitellu vastaavan primerin itse omaan käyttöön, ja imeytyy tosi hyvin puuhun tuolla etyyliasetaatilla laimennettuna.
Mile
-
Jos sinulla sattuu olemaan Lignua, niin käytä sitä. Olen käyttänyt muutaman sadan metrin verran tiikkikannen saumauksessa. Annan yksityiskohtaisempia ohjeita jos tarvitset.
"Alkoholin jälkeen eniten väärinkäytetty aine veneissä on polyuretaanimassa."